Marc, Peter en Mirella (en aanhang natuurlijk) dank voor de topdag (we hebben echt genoten) Tnx fam Dolfijn
Peter & Marc (en alle overige hulpdiensten) ontzettend bedankt voor de geweldige dag gister. Wij hebben GENOTEN. Ondanks een paar "spatjes" (hetgeen ook mooie tafereeltjes opleverde....dakje erop / dakje eraf) was het toch fantastisch weer. De route was geweldig.....wist echt niet dat we midden in Nederland deze haarspeldbochten hadden (ik rijd altijd naar Zuid-Limburg) en tot slot een heerlijk buffet. TOP. Dick
Die filmpjes zijn mooi man! Vooral die opmerkingen erbij "de kaart werd goed hoog gehouden" bv. Auto wassen had ik gisteravond geen zin meer in, maar de auto is echt heel erg vies geworden gisteren. Even weer een avondje wassen dus binnenkort.
Het was een prachtige dag! Wij moesten helaas wat eerder afhaken gezien het feit dat ik mijn eega beloofd had bij de eerste mooie zomerse zondag in augustus wat foto's te maken terwijl zij de 550 de garage induwt (exemplaar als bewijs). Derhalve heb ik me in ieder geval niet schuldig gemaakt aan de smeekbede om het felbegeerde 06-nummer. We meelen! Image Unavailable, Please Login
Bedankt voor de spontane reacties. Toen ik las dat Pterps wat extra tijd nodig had voor het uppen van zijn foto's (technische aansluitingen, begreep ik) heb ik de koe bij de hoorns gevat (of is het een paard bij de manen?) en aan het knippen en plakken gegaan. Inmiddels wat ervaring (lees: truckjes) opgedaan en in 2 uurtjes was het gebeurd. Bob was in de tussentijd ook druk bezig, kwam ik later achter. Enfin, ging dus ook wat later naar bed waarop ik vandaag van personeel te horen kreeg of ik een zwaar (lees: goed) weekeinde heb gehad. Ik heb me ZEER aangenaam vermaakt. En dan druk ik me nog matig uit... Normaal gesproken heb jij volkomen gelijk Jolanda echter had ik gisteren niet alleen Wilma als pagegier en moest ik dus zelf wat filmen onderweg. De sfeer beelden (waar zo uitdrukkelijk om werd verzocht) zijn op de locaties gemaakt. Maar scherp dat je eraan denkt, normaal doet zij (het betere) filmen.
Jolanda was wat druk met het verzamelen van medestanders voor haar 'velgen-project' en gisteren misschien iets minder alert als vandaag
Bedankt Fred, filmpje zag er weer goed uit! Afgelopen vrijdag begaf mijn modem het 's avonds, afgelopen zaterdag contact gehad met Telfort en die zouden binnen 3 werkdagen kosteloos een nieuwe opsturen dus al met al een weekje zonder internet ben ik bang
Gelukkig kennen we de streken van Henk (uitstappen en achter zijn eigen 360 aan rennen, verkleden achter het stuur ect.) en dus wist ik dat hij over mijn tenen ging rijden. Stond dus nog net in het gras Een dame in Spa was minder gelukkig, maar die stond ook op het asfalt...
Vorige week bij mij ook. Bleek alleen de 18 volts voeding te zijn. Hij doet het weer........ Mooi Filmpje Fred. Thanx!!