2 personen en geen buffet, kijk er na uit!
Nou, als je dan toch met me mee wilt rijden, dan zal ik ook maar het buffet doen he? En dus ook 1 persoon. (Michiel stapt bij mij in)
JA, and proud of it! Tijd om spl naar Eindhoven te verhuizen. Sinds Philips in Amsterdam zit gaat het ruk, dus ook spl zal het beter doen in het zuiden.
Hi Dion, Het stond mij bij dat jou Mondial af fabriek een sunroof heeft, klopt toch? Is dat degelijk? Mechanisch of elektrisch bediend? Geen lekkage? Over lekkage gesproken, kwam jou vraag tegen over koelvloeistof op de garage vloer na een rit. Is dat nog steeds zo? Als dit namelijk direct na de rit is kan het de overdruk klep zijn. De motor is nog warm en als je die uit zet en het systeem is nok vol gooit het ventiel er iets uit. (niet veel) Is de lekkage na verloop van tijd van de rit, dan moet je even met Cor & Hans praten. Die loste dat samen op tijdens een Italy-trip 2 jaar geleden in een parkeer garage in een uurtje @ Organisatie Veuwe-rit, 2 personen incl. Buffet
Natuurlijk ben ik er bij, zie mijn naam alleen nog niet op de lijst staan. Inclusief eten. Gr. Martin
Ik bedoelde: geen raam in de achter/motorklep (a la 360, 430 en 458coupe) zodat je de motor kan zien. Viel mij op. Zou jammer zijn. Jeffrey
Als er niet al te veel zwaarwegende bezwaren zijn, zou ik als passagier van de Lancia van BQAD, aan de toer willen deelnemen. Deelname aan het buffet is nog even onderwerp van overleg.