Ligt het aan mij of zijn die leuningen aan weerszijde iets "te recht" of "te zwart"? in ieder geval storend, toch? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@ Bob : Prachtige foto's ! @ de rest : en dan te bedenken dat Bob tegelijkertijd ook nog de zware verantwoording op zich nam om (bijna) de hele navigatie voor zijn rekening te nemen, er was immers verder niemand te vinden die voorop durfde te rijden
Mooie foto's zeg! Complimenten en inderdaad, die shots van de rijdende 360 zijn schitterend gelukt. Hier dan filmpje nummer 4 en tevens de laatste. Dit was bij Munsterhuis. Nog even dit: de filmpjes zijn 'hidden' gepost, dus je kunt ze alleen zien als je de link hebt, ze staan niet publiekelijk beschikbaar. Mocht iemand desondanks een bepaald filmpje liever niet op internet zien, laat het me dan even weten. De kwaliteit is 720p (kun je rechtsonder aanklikken). Film 4: Munsterhuis http://www.youtube.com/watch?v=YoxJcOcWWwE
Ongelijke strijd Fred... Die rollator is veeeeeel sneller.. Ik vond het iig geval leuk dat Peter er weer bij was.
Dat gaat TE snel Vu. Alhoewel die bewuste waar Marc en ik even in zitten wel een plaatje was. Scuderia Shields, Challenge grill. Daytona seats, bekleding zwart met rode stiksel....moooooi !!! Velen weten dat een 360 Spider mijn volgende F gaat worden maar wanneer is nog even de vraag......dit jaar iig nog niet.
Heej Joost, je hebt een stukje overgeslagen. Vlak voor Garderen.... Die rotonde had je rechtdoor gemoeten en niet klakkeloos linksaf achter mij aan moeten rijden...
Owww... dat had ik even verkeerd begrepen. Ik dacht dat jij al die champie geregeld had. Nou dan gaat er weer een extra pluim naar de organisatie Hehe, we hadden Vu wel goed te pakken Wat is dit toch een mooi collectief
Dank je, Roger, dat kwam door die prachtige 12-cilinders die in mijn rug aan het beuken waren (of wordt het nu te erg ) Al die foto's zijn dan ook in 2 minuten geschoten... We hebben nog geprobeerd om de leiding over te geven bij een rotonde. zodat we nog wat fotootjes konden schieten, maar dat ging toen helemaal mis. Dat leverde een schrikreactie op bij de 'volgers', waardoor alle achter ons rijdende auto's alle kanten op schoten en de organisatie (nee Marc en Peter, niet jullie organisatie) volledig zoek was. Uiteindelijk bracht dat wel de plaatjes van Robin die we tegenkwamen terwijl hij de paralelweg op ging (de foto's komen eraan, Robin). Verder complimenten aan Jeff en Cee, die zich niet van de wijs lieten brengen door het creatief knipperen van Roger Cvdzijden kent dit trucje ook al (en dan hebben we het niet direct over rotondes). Tja... we hebben weer goeie lol gehad!
Voor de 355 is het een mooi 'kader'. Dan weet je als fotograaf waar je moet mikken.dikke vette Bij de Lambo ben ik het met je eens...
http://www.sallandseheuvelrug.nl/detail_page.phtml?&[email protected]&password=9999&groups=SALLANDSEHEUVELRUG&act_id=26404 Of dat NU nog klopt??
Haha, ik kan me niet voorstellen dat iemand 'toevallig' op een dergelijke site terecht komt... Gr. Martin
Wat fotootjes van Lotte. Ik laat de meeste auto fotootjes maar even voor wat ze zijn, die kennen we inmiddels wel Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hans/Lotte, bedankt voor die laatste foto, dat is weer een dierbare herinnering! Nog wat nieuwe beelden van mijn kant. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En de laatste voor vanavond: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dan ga ik verder.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login