Verhalen van de Italiaanse Ferrari auto-vakakentie? (zonder ANWB) | FerrariChat

Verhalen van de Italiaanse Ferrari auto-vakakentie? (zonder ANWB)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by MvT, Jun 19, 2018.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Het is stil… heeeeeel erg stil rond de tripjes naar Italie! Het lijkt wel zonder onze meerijdende fotograven, Roger, Gairo en Vu en de laatste 2 ook veelvuldig uit het raam hangen om alles vast te leggen. Ik zou zweren dat als ik een imperial op mijn Mondial had dat er een chesterfield op geplaatst zou worden om het geheel nog beter vast te leggen :)

    Verhalen zijn er, maar waar zijn ze?

    Mijn vriendin ging voor het eerst mee in de Mondial om de rit naar Italie af te leggen. Wij waren 2 dagen eerder vertrokken naar het beloofde land. Erik, Henk, Antoinne, Hans en Peter volgden later. Zwanger en dan toch mee? Ja dat was een veelvuldige vraag die ik aan menigeen moest beantwoorden. De Mondial is luid, drinkt, rookt en is, dan nog wel het meest comfortabel van alle (oudere) Ferrari's, toch schok gevoelig. Tja.. consessies! En voor die comment moest ik ook veelvuldig verantwoording afleggen aan mede Ferrari bezitters.

    Voor de rit de Nouvalari uitlaat eronderuit geschroeft en de standaard eronder. Daarna nog de bijrijders stoel aangepast voor een comfortable rit. Vooraf toch ook wat plekken op de kaart gemarkeerd om te stoppen voor de nodige behoeften en overgeefzakjes geplaatst in overvloed in het deurpaneel. Het bordje "Baby On Board" ging mij toch te ver!

    Voordeel was wel dat ik nu dan de airco moest repareren, het lager had zijn langste tijd gehad en samen met een nieuw V-snaartje van Kroymans, die overigens goedkoper bleek te zijn dan bij een online automaterialen shop, werkte het geheel weer. R12 zit er nog in en koelde nog best goed na 2 jaar zonder te hebben gereden.

    03:30 ging de wekker en 04:00 reden we weg. Jammer dat de buren nu niet wakker worden dacht ik nog! LMAO!

    De stops dienen zich aan, maar ook de mensen hier zijn weggebleven!
    Zonder meerijdende fotograaf schiet ik de foto.


    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login


    Onderweg moest natuurlijk ook iets kapot gaan. Na kort en heving flap flap geluid viel de koude lucht van de airco weg. Toch bijna 1000 km goed gewerkt. Tijdens de stop gekeken wat er was gebeurd. De foto's spreken boekdelen en het treurige hoopje is alles wat er over was van het nieuwe v-snaartje.

    Image Unavailable, Please Login

    Het is middag en we komen aan op bestemming. Leuk als de bovenburen daarwerkelijk familie van is.
    Image Unavailable, Please Login
     
    Melvok and Jonkheer like this.
  2. marcos

    marcos Formula 3

    Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Leuk! Laat maar komen die verhalen

    Sent from my SM-G950F using FerrariChat.com mobile app
     
    MvT likes this.
  3. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Leuk (aanvang?)verslag van je trip Tijn. Jammer van je pech met de AC maar als het torretje het maar blijft doen, toch? Anders wordt het lopen...:confused:
     
  4. Jeka

    Jeka Formula 3
    Silver Subscribed

    Nov 20, 2010
    1,176
    Rotterdam
    Full Name:
    Johan
    Leuk verhaal Tijn! Voor de trip nog even de uitlaat vervangen door de standaard uitlaat :eek:
     
    MvT likes this.
  5. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Leuk!! Roadtrips zijn cool.
     
    MvT likes this.
  6. VetroresinaNL

    VetroresinaNL Formula 3
    BANNED

    Oct 25, 2012
    1,917
    The Netherlands
    Full Name:
    Vetroresina
    Ben helaas nog nooit met een Ferrari naar Italia geweest, zelfs nog nooit de grens over. Moet er toch eens van komen. Wel andersom overigens...
     
    MvT likes this.
  7. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Heel leuk dat je dit met ons deelt Tijn! Wat mij betreft komt de thread helemaal vol met foto’s en verhalen. Laar maar komen!

    Vervelend van je airco. Is deze weer gemaakt?
     
    MvT likes this.
  8. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Het doel was om mensen ook een beetje te triggeren om weer wat op virtueel papier te zetten anders dan onze trip natuurlijk. Vandaar ook de ironie over de verlaten plaatsen en het wegblijven van verhalen :)

    Ik heb niet alles vast gelegd, dat is jammer want er hebben zich toch weer wonderbaarlijke gebeurtissen plaatsgevonden!
    Daar moeten Henk, Erik, Peter en Hans ook maar invulling aan geven.


    De Airco dat komt wel weer (over 2 jaar lol), want ik heb zo'n gevoel dat ik de komende maanden het rete druk ga krijgen :rolleyes:

    @VetroresinaNL: Met je Ferrari naar Italie is gewoon een avontuur opzich en dat moet je zeker doen! Ben heeft dat ook veelvuldig met zijn Vetroresina gedaan. Je bent verbaasd hoeveel Italianen herkennen dat het niet zomaar een 308 is. De volgende vraag is dan wel of je Ferrari te koop is en dan zijn het net NLers die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten! Misschien daarom wel dat veel Italianen graag naar Nederland komen.

    We hadden trouwen wel op de Brenner en er na ontzettend slecht weer. Dat is weer een test opzich of alle electra en wis was mechanica het aan kan. Zeker na een nieuwe zekeringen kast te hebben geplaatst. Ik kreeg de verzekering dat bakken met water aan kan zonder enige korstsluiting of oxidatie te veroorzaken.

    Nou Guido, bij deze de confirmatie dat het zo is! Stekker nog er is één probleem mee opgelost en het was altijd maar weer de vraag of ik na 2 uurtjes rijden kon starten. Zo ook bij deze trip de eerste keer tanken. Mijn comment naar mijn vriendin "kijken of de Mondial wil starten!", zij niet wetende dat het wel eens voorkwam dat de bolide geen kick gaf, maar gelijk antwoord "Het is een oud beestje". Hhhm ik heb toch niet voor niets 700 euro uitgegeven om het beestje zich weer jong te laten voelen! Ik was verbaast dat ikzelf even het moment had dat ik niet meteen de sleutel wilde omdraaien, de cockpit verlicht en de gedachte van dat ik samen met Hans een keer stil stond bij een tankstation (Mapenza Airport) en er geen leven in zat. Twee Ferrari's met mankementen en dan te weten dat ik met hem meeging, voor de zekerheid mocht hij stranden, dat hij niet alleen zijn leed hoefde te ondervinden.

    De Mondial gaf teken van leven!

     
  9. evdzwet

    evdzwet Formula Junior

    Jul 24, 2009
    610
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
    Leuk om te lezen. Ben zelf 2x met de 328 GTS geweest. Bijna alles mag daar met een F
     
  10. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Triggeren mag Tijn, ik pen ook altijd wel wat op hier (niet altijd in een aparte draad) als we weer eens de grens over zijn gegaan met de F.
    Wat heet! Afgelopen maand in 2 weken in totaal 3720+2600= 6320km's in F's afgelegd :eek: (dat is dus gemiddeld 3160km/week, laat iemand maar eens met een hoger gemiddelde komen:p) Ik ken verschillende die dat niet eens in een heel seizoen rijden...

    Afijn, zo'n roadtrip is altijd een avontuur. Niet alleen met classics/youngtimers, ook met een "moderne".
    Ook op de baan is het soms behoorlijk spannend. Zo was centrum Milaan en ring Parijs niet het leukste met die scooters vlak langs je spatborden... Maar een rondje om de Arc of parkeren naast de Duomo zijn die angst momentjes meer dan waard.

    Ook de bergpasjes (mits mooi weer) en de terrasjes (althans niet in CH) onderweg. Het is dan echt genieten. Zelfs het tanken (a €1,45/liter) is een feest! Weer eens wat anders dan die €1,78 hier in NL :confused:.

    En dan het publiek onderweg! Geen middelvingers maar lachende gezichten en duimpjes omhoog. Vooral in Italie. Daar weten ze deze bolides te waarderen en "mag" je ook meer dan "gemiddeld". Een doorgetrokken-streepje hier en daar of net iets boven de maximum snelheid cruizen is geen probleem. De carabinieri moedigt je vaak nog aan wat meer "kabaal" te maken als je voorbij komt. (meerdere keren al meegemaakt)

    Werkelijk voor iedereen die het nog nooit heeft mee gemaakt: DOEN! en dan voornamelijk Italie/het beloofde land.
    Niet zeuren over de km's op de teller, gewoon genieten van dat het kan.
     
    Melvok, Jeka, RJ! and 2 others like this.
  11. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Nou…. je wordt wel degelijk aan de kant gezet :) zo ook deze trip, maar in het algemeen zien ze meer door de vingers inderdaad!
     
    Melvok and evdzwet like this.
  12. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Ik weet niet of je getankt hebt in Italie Fred, maar daar goed de prijzen bekeken? Ook schandalig hoog! Ik begrijp niet dat de gemiddelde Italiaan nog naar zijn/haar werk kan komen, want openbaar vervoer is er niet (ronduit slecht) volgens de Italianen.

    Image Unavailable, Please Login
     
  13. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Voordat de Mille Millia begon was auto diefstal onze eerste nacht ook al weer een feit. De Jaguar van de buren van mijn vriendin haar zus was 's nachts geconfisceerd door heiligschenneraars.

    Het blijft tricky met auto's naar Italie. Zelf hebben ze tot 3x aan toe mijn huur Opel Corsa proberen to onteigenen in Zuid Italie, maar ik verdenk hier de verhuurder zelf van. Geen inbraakschade niets en wel de sigaretten aanstekker meegenomen. Beter iets dan niets heeft de daader gedacht, maar ik slaap goed met het start relay op mijn nachtkastje :D Later heb ik van mijn Italiaanse college begrepen hoe ze erachter komen waar de auto staat ook al is deze niet met GPS uitgerust. Dan nog te bedenken dat ik alle verhuur stickers eraf trek..

    Een goede vriend ging met zijn Multipla Abart, tja ik zou deze ook niet kopen, en kwam terug zonder bumpers, dakspoiler en nog maar 3 velgen. Kennelijk waren ze gestoord in hun werkzaamheden. Dit is dan ook het enige land waar dit model populair is om hun losse handen aan te leggen.

    Wij als Ferraristen weten dit maar al te goed en zoeken altijd naar een plek waar we achter slot en grendel kunnen verblijven. Als we maar te eten krijgen en niets of niemand ongemerkt door de poort heen kan.

    Wij verbleven bij B&B Ilmuline RE mocht je een keer vlakbij Modena willen overnachten.
    http://www.ilmulino.org/2/contact_us_3269872.html


    Henry kan redelijk goed Engels praten en weet wel goed plekken om te kunnen dineren en uitstapjes te doen. Zijn kantoorkamer is triomfantelijk ingericht als gepensioneerd Generaal van het leger. Als waakhond… een Jack Russel die bij het minste geringste meer geluid produceerd dan mijn sport uitlaat. Gelukkig... ...mijn start relay hoeft niet op het nachtkastje te liggen!
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
  14. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Tijn, hoe kan het dat de v-snaar van je arco pomp gesneuveld is? Had je hem te strak staan?

    Mooi verslag en heel veel plezier!!
     
  15. bramster

    bramster Karting

    Jun 22, 2004
    57
    Amsterdam
    Leuke trigger dus hierbij dan ook mijn verhaal van mijn trip met de F naar Italië en om precies te zijn Maranello!

    Sinds de boeken van Curves uitkomen rij ik tripjes langs deze routes, soms heel extreem waarbij ik 2 dagen naar het zuiden rij om 5 dagen door de bergen te rijden en soms iets minder extreem met een paar dagen rust in het zuiden. Ik heb de trip nu al een paar keer gedaan en heeft thuis de naam Supercar Valley Your gekregen. Het doel is om zeer goed te eten, nog beter te rijden en vooral te genieten van stukjes weg waar je door de bergen in een uur niemand tegen komt, dat kan echt nog in Italië.

    Sinds december staat de Ferrari in de garage en kon de eerste trip in mei dus ook niet anders dan naar Maranello gaan en om een item van de bucketlist te halen eindigen we bij Villa d'Este. Mijn vrouw ging mee dus dit keer een combinatie van rijden en relaxen (al is dat voor mij hetzelfde).

    De rit naar het zuiden was even wennen, mensen halen bizarre capriolen uit om naast je Ferrari te komen en filmen terwijl ze rijden is heel normaal. We zullen het maar als compliment zien. In Duitsland octaan 100 getankt want ondanks dat ik eerder auto's heb gehad die het zouden moeten halen was ik nog nooit voorbij de 300 geweest, dat lukte dit keer prima met de 599 en zelfs de 200 mijl was geen probleem. Wat een machine.

    De eerste stop in Oostenrijk pak ik altijd om de volgende ochtend fris de bergen in te kunnen. Helaas niet via de geplande Timmelsjoch want die was nog niet sneeuwvrij dus de Brenner gepakt. Na de Brenner eindelijk naar het oosten richting mijn favoriete passen. Bovenaan de Passo Pordoi zit hotel Col di Lana, een prima hotel met overdag parkeerplaats voor bussen met bejaarden maar 's avond prachtig ruim voor mooie auto's en groepjes motoren. De uiterst aardige eigenaar weet van ieder verblijf een mooie avond te maken met heerlijk eten.

    Image Unavailable, Please Login

    Na het inchecken en 25 kilo uit de auto de passen rondom het hotel gepakt en zowel vanuit de auto als met drone naar het uitzicht gekeken. Wat een omgeving!

    Een eerste trip met een Ferrari en veel horrorverhalen gelezen dus de nodige tools en olie mee om vooruit te komen maar na de Autobahn en de bergen geen druppel olie uit het blok. Ze is pas tien jaar oud maar toch heel prettig. Overigens de hele reis gaan problemen gehad.

    De volgende dag naar de mooiste pas die er is Passo De Manghen. Welke kant je hem ook op pakt hij blijft geweldig en je komt in het uur maximaal 1 a 2 autos tegen. De bochten zijn uitdagender dan die van een Stelvio en je zit nooit in een treintje achter vol bepakte Opel Zafira's. Bovenop is een meertje en een helikopterplatform wat een prachtig uitzicht geeft, behalve dit jaar want we zaten volledig in de mist en rondom sneeuw. De wegen waren vrij dus lekker doorgereden.

    Image Unavailable, Please Login

    Image Unavailable, Please Login

    Na Manghen een stukje verbindingsweg naar de SP3 waar we door de route van de Giro moesten, dat kan met een Ferrari heel makkelijk blijkt. Op de SP3 zit een hotel waar je echt verrukkelijk kunt lunchen. Met een beetje vroeg vertrekken en doorrijden heb je net genoeg honger als je daar aankomt ;). De SP3 naar beneden gevolgd tot die over gaat in de SP8 en dan nog 2 uurtjes snelweg naar Maranello. Wat een wegen, wat een bochten en wat een machine. Toegegeven een 911 gaat een stuk makkelijker en mooier door de bochten maar als je over die enorme rode motorkap uitkijkt kan niks het beter maken! Onderweg geen reacties want we zijn op de lunchplek na maar handjes vol auto's tegen gekomen, dit is echt nog heerlijk door de bergen boenderen.

    Image Unavailable, Please Login

    De laatste stop is Maranello om daar een paar dagen te blijven en omhoog te rijden naar Villa d'Este en dan weer naar huis. Maranello is mijn vaste stop als ik in de buurt ben, in de buurt kan voor mij betekenen dat de route in een radius van 400km van Maranello moet liggen want dan rij ik er langs. Als jongen van 13 stond ik al aan het hek de nieuwe 360's te bekijken en ik kom er nog steeds. Dit is wel mijn laatste keer heb ik mij voorgenomen voor de komende jaren want ik heb de fabriek al van binnen gezien en testen op Fiorano is tegenwoordig vervangen voor clinics. Aan de poort aan de zijkant komen de auto's alleen nog naar binnen en waar ze naar buiten gaan kun je niet goed staan. Als echt fan was dat de charme, de auto's in groepjes naar buiten zien gaan voordat ze in de bergen op hun staart kregen. Door het dorp lopen is net als een pretpark bezoeken waarbij je om de 50 meter een verhuurder hebt zitten, het rijgedrag in het dorp van de gehuurde California's is geen schoolvoorbeeld wat mij het gevoel geeft dat de trots van de bewoners wat aan het vervagen is. Toen ik tien jaar terug de GP keek die MSC won was dat wel anders, het dorp liep uit.
    De tijd genomen om wat foto's te maken van de 599 op zijn geboorteplaats en na een maaltijd van mama bij Montana met een gek gevoel weggereden, is de charme er af omdat ik er nu zelf eentje heb?

    Image Unavailable, Please Login

    De weg naar Cernobbio is vooral snelweg maar er is een prachtig museum in de buurt waarvoor je door de bergen moet, daar kwam dat warme gevoel weer terug. Wat een geluk om met 12 gierende cilinders door de bergen te kunnen rijden en daar te stoppen voor prachtige kunst en een lunch met adembenemend uitzicht. Het is niet waar Enzo auto's voor is gaan maken maar het is wel wat met een GT heerlijk kan. Aangekomen bij Cernobbio zet ik mijn auto op de parking en vraag heel beleefd of dat ok is aan de receptioniste.... "The red Ferrari? OF COURSE we heard you coming from the distance!" hier leeft de Italiaanse passie nog, heel leuk.

    Na Villa d'Este nog een spa in zuid Duitsland genomen en door naar huis. Wat een rit en wat een auto! Ik heb een korte video gemaakt van de rit dit jaar en de jaren er voor ook:

    2018 - Ferrari 599



    2017 - Porsche 911 Carrera S



    2016 - BMW 4



    Omdat ik de wegen, hotels en restaurants nu zo goed ken overweeg ik volgend jaar een rit te organiseren. Kleine club zodat het een beetje te doen is en alles wat ritten als Streetgasm doen doen we juist niet, geen stickers, geen social media en heftige feesten. Vroeg opstaan, rijden en lekker eten! Wie gaat er mee?

    Image Unavailable, Please Login
     
    Melvok, MvT, Jeka and 1 other person like this.
  16. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Wat een spectaculaire foto's. Het weer is in NL stukkie warmer lijkt?
     
  17. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Leuk verslag bram! Er zijn nog wel meer leuke stukkies om te gummen in Tirol (italiaanse zijde) met lege weggetjes.
    Langs het stuwmeer van Livigno (met een klein tunneltje als ontsluiting) bijvoorbeeld. Of de dolle :p mieten is ook leuk om te doen. Het idee achter Villa 'd Erbe heb ik je al uitgelegd in vergelijking Villa 'D Este.
    Ooit al eens aan Rodelen gedaan?

    Kijk hier maar eens naar, 4 a 5 auto's is ideaal en makkelijk te doen. Ik meld me graag aan voor je komende rit.

     
    Jeka and Jonkheer like this.
  18. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,116
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    #18 Melvok, Jul 6, 2018
    Last edited: Jul 6, 2018
    Prachtig verhaal Bram, van een prachtige rit.

    Wij reden vorig jaar ook zo'n en reden een deel van de MM mee met deelnemers. En hadden een fabrieksbezoek van ruim drie-en-half uur :D

    Ook onvergetelijk …. dit jaar gaat zo'n zelfde rit niet door vanwege de onverwachtse ziekte van on maatje Pieter.

    We schreven er hier ook een leuke draad over ….. https://www.ferrarichat.com/forum/threads/italia-rit-2017.552184/

    Belengrijk is imo: goede planning en alles vroegtijdig booken en een kleine groep (max 7) auto's …

    Er zullen volgend jaar ook wel weer trips naar Maranello gaan, dat weet ik zeker .

    Thanx voor je uitstekende verhaal en prachtige platen (en videos) :D

    Image Unavailable, Please Login
     
  19. Jonkheer

    Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Wim en ik hebben ook de Timmelsjoch gedaan. Echt prachtig!
     
  20. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Ferrari's en Alpen, wat kan het leven mooi zijn!!
     
    Melvok likes this.
  21. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Gaaf verhaal Bram! En wat een superauto die 599!
    Die laatste foto kun je afdrukken en in de garage hangen ter inspiratie. Hiervoor heb je deze auto's!
     
  22. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Heerlijk is dat! Zo waren Erik, Henk en ik beland op een strandje waar niemand was! Verlaten! Je kon je eigen echo horen en dan staat er een Klein verkoop tentje die ijs, zand emmertjes, harkjes verkoopt die nog open is ook.

    Mooi verhaal Bram! En de route die je hebt gereden! Rijden/reizen met onze bolides is het mooiste wat er is. Tja.. en heeft altijd wel iemand panne met een groep! Maar ik moet zeggen dat we in de 6 jaar tijd het altijd nog goed(koop) hebben kunnen oplossen. Ook dit jaar bij mij en Henkie.

    Onder voorbehoud hou ik me aanbevolen voor een trip.
     
  23. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Tja… het was/is stil rond om onze trip naar Italie. Ik was er even tussenuit. Onze kleine Alexander is geboren en dan heb je ineens je handen vol (letterlijk). :) Ik kan nu al niet wachten om ritjes met hem te maken!

    De eerste 3 dagen was ik met mijn vriendin in Reggio Emilia. Een stad die al meer dan 2000j oud is. Veel shoppen en rondrijden met Tanya's neefje die in Italie woont. Die vond het natuurlijk machtig mooi, Het is een rijke stad waar nagenoeg geen toeristen komen anders dan Parma die 30km terug ligt. Je ziet weinig tot geen dure auto's rijden, maar er is wel een grote aan- en verkoper waar ik nu voor een tweede keer ben geweest met een oppervlakte van 7.000 m2 meer dan 800 oldtimer motorfietsen en auto's https://www.ruotedasogno.com

    Veelal restoreren ze zelf en zo ook deze mooie Dino!
     
  24. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Alsnog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Goed om te horen dat het naar wens gaat met hem.
    Leuke tip die je hier geeft, zal er zeker rekening mee houden met een volgende trip om er even te gaan kijken. thx.
     
  25. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Thx Fred! Met moeder gaat het ook goed! Wel een uitputtingslag de eerste dagen. Bootcamp van de kraamzorg is niet lekker achterover zitten :p

    --------------------------------------------------

    De enige interessante auto die ik elke dag tegen kom is deze Kever cabriolet! Nog volledig origineel en eerste lak. De eigenaar houdt er een eigenaardige collectie papier in. Mijn vermoeden schept dat dit beestje nog steeds van de eerste eigenaar is die al lang en breed gepensioneerd is. Het werd tijd om deze op foto vast te leggen :)

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login

    De volgende dag stond de kever weer op een prominents plek, maar wel altijd voor een Bistro of Cafetaria, zo nu ook in de main shopping street!

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     

Share This Page