Poost hier al je foto's van dit evenement. Ik zal een begin maken. Morgen zullen er uiteraard meer volgen. Viva Italia #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #5 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #7 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #8 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #9 Laatste setje. Morgen ga ik verder. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Fumacher, mooie plaatjes jongen ! Ik zie dat P.Maronier ook lekker bezig is met zijn zwarte 360CS. Ook veel Pantera's. Mooi ! Eh.. die gifgroene Gallardo Spyder is een beetje te groen naar mijn mening. Hopelijk morgen nog meer plaatjes.
Dankje Henk Die zwarte 360CS gaf nog een demo-race. Waarbij die tegen een motor racete. Het ging nergens over, maar stelde mij in de gelegenheid om foto's te maken. Overigens won de tweewieler van de CS. Morgen gooi ik de thread verder vol ...maar nu eerst slapen hoor Het was een lange dag geweest.....was al sinds 6am opgestaan.
Tnkx Bob, jammer dat je er niet was vandaag! Ga je a.s. zondag miss wel naar Spa? Zou erg leuk zijn als je dr ook bent! (HINT: blaas het honkballen af)
Gaat me niet lukken, Vu... vandaag zijn we al weggeregend (=inhalen) en over 2 weken kan ik ook al niet... Wordt denk ik wel mijn laatste jaar, want ik mis toch wel veel andere leuke dingen zo... of wordt ik nou een dagje ouder? Hmm... verminderde souplesse zal ook wel meespelen. Ga je volgende week foto's maken? Zo ja, kun je die dan alsjeblieft posten?
Dit heerschap heb je ook nog op de plaat gezet in R'dam laatst, in zijn EB110ss. Je moet van hoge huizen komen om een motor te pakken Fu. Mijn ex GSXR1000 had een fabrieksopgave van 0-200km/u in 7.8sec (standaard). Een 360CS doet daar precies 2x zo lang over
Bedankt voor alle complimenten Kzal nu de rest van de foto's uploaden. Viva Italia #9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #10 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #11 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Viva Italia #12 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login