Beste vrienden, de editie van De Grote Zeelandrondrit dit jaar zal doorgaan op zaterdag 14 april. Het was een groot succes vorig jaar (kleine 20 F's?), dus we zijn weer van harte welkom met onze stijgerende paarden. Meer info op http://www.grotezeelandmeeting.nl/ Voor zij die er vorig jaar niet bijwaren, verwijs ik voor foto's graag naar http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=307825 grt Kris Image Unavailable, Please Login
Ik ben (samen met Wilma) ook weer van de partij, regelen jullie dat stralende weer? Heb echter (net) begrepen dat een ander waarschijnlijk niet zal komen ivp verplichtingen "elders" We gaan er dus zo een gezellig feestje van maken zodat we hem kunnen overtuigen/overhalen in te komen vliegen voor deze rit.....hopelijk .
Oei, weer een twijfelgeval. Jullie plannen het steeds tegelijk met de Lancia Club voorjaarsrit bovendien is Zeeland voor mij al twee uur rijden om er alleen al te komen... ik ga er over nadenken, want steeds als ik de foto's zie heb ik weer spijt
Kom op wij moeten altijd 2 uur rijden voor we aan een ritje beginnen. En Zeeland is zo mooi. Krijg je weer spijt van als je niet komt
Twee uur aan één stuk rijden is erg goed voor de techniek en bovendien niet vervelend om te doen, vind ik
Ik zie het nadeel niet... Zo is het maar net, een vette +1 (zeker niet als het mooi weer is en het kapje open is)
Ik heb me ook aangemeld voor de grote Zeeland rit Was het maar vast zover, heb wel weer zin om een leuke rit te rijden!
Hallo, Indien jullie nog een fotograaf nodig zou hebben ben ik altijd kandidaat, ik ben dat weekend namenlijk aanwezig aan het Veerse meer. Mrs.Spider kent mij al een beetje en ik zou het wel eens leuk vinden. Mvg, Timo DW
Ook mij net even aangemeld voor deze rit , hopenlijk hebben we dan goed weer. Het ritje er naar toe is al leuk , eerst ff Groede onveilig maken .
Ik zal zeker ook komen kijken, en dan kunnen we ook alles regelen voor de rit die we hadden geregeld, en ik zal natuurlijk ook een paar foto' smaken die jullie hier dan zullen bekijken.
Toch maar voor deze rit ingeschreven na lang twijfelen tussen de LCN rit en Zeeland. Zeeland kom ik ook niet elke dag, lijkt me leuk om daar eens een mooie rit te rijden! Ik maak er gelijk een lang weekendje van met mijn vriendin, als iemand nog tips heeft voor een leuk hotelletje ergens in die hoek dan hou ik me aanbevolen
Kijk eens op de site bij hotelletjes in Cadzand erg leuk dorpje. Wij hebben dat weekend al loge"s anders hadden jullie wel hier kunnen overnachten. Dan zien wij jullie wel in Goes.