Beste mensen, Hier wil ik mijzelf even opnieuw voorstellen. Ben een paar jaar geleden ook wat actief geweest op deze site nadat ik met wat evenementen heb meegedaan. Destijds reed ik een Maserati Ghibli in Grigio Vulcano. De Ghibli heb ik op een gegeven moment verkocht, samen met de Alfa Spider IV die we hadden. Ik heb een tijdje gezocht naar een open sportauto die niet te modern was. In het aanbod vanuit Italie kon ik niet slagen op dat moment en een proefrit met een Porsche 911 (964, luchtgekoeld) deed me de das om. Oei. Duits. Even wennen, maar stiekem wel een erg lekkere auto. Die heb ik nog steeds. Maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. En toen ik enige tijd geleden de kans kreeg een 308 GTS qv uit 1985 te kunnen kopen ben ik overstag gegaan. Je leeft maar een keer, en deze icoon uit mijn jeugd kon ik niet laten staan. Ik wil wat foto's uploaden, maar de site verrampeneerd de kwaliteit. Wat doe ik verkeerd? Ze mogen max 800 pix hoog of breed zijn, als ik ze in Lr aanpas zien ze er hier op de site matig uit.... Ferrari 308 GTS QV 1985 by Fins flash, on Flickr Ferrari 308 GTS QV 1985 by Fins flash, on Flickr Ferrari 308 GTS QV 1985 by Fins flash, on Flickr Ferrari 308 GTS QV 1985 by Fins flash, on Flickr Ferrari 308 GTS QV 1985 by Fins flash, on Flickr Ferrari 308 GTS QV 1985 by Fins flash, on Flickr
Thanks! De wagen heeft inderdaad een EPS uitlaatsysteem om langzamer verkeer te waarschuwen. En mocht dat niet helpen dan hebben we gelukkig de geupgrade remmen nog. Verder is alles standaard.
Leuk om je hier weer te zien Vince De foto's mogen maximaal iets van 285 kb zijn, zijn ze groter ontkom je niet aan de verrampenatie van deze site Voor de mensen die het niet meer weten, Vince was ook aanwezig bij de PP meeting waarbij we een bezoekje brachten aan de vliegbasis. Image Unavailable, Please Login
Hij klinkt lekker in ieder geval! En ofwel mijne is langzamer geworden, ofwel de jouwe is sneller dan de ex-QV van Franc... Je remmen waren me ook al opgevallen. Setje van Superformance. Heb ik ook. ERG goede aankoop geweest... Nogmaals, welkom in Fjes land!
Ik ben ook blij met de sound inderdaad. Vooral het brubbelen bij gas los is geweldig. Het enige nadeel van deze uitlaat is dat er zo rond 2700rpm een resonantie in zit. Snel doortrekken dan maar. Jouw GT4 klinkt ook erg mooi, Hans! En het blijft in mijn ogen een van de coolste F's, zeker in dat mooie blauw. Heerlijk ding!
Nou Vincent da's gelijk actie! Spraken elkaar afgelopen Zaterdag bij Cars for Kids (leuk dat je daar ook aan mee deed) en gelijk weer op de site. Een stille hint hoeven we jou niet meer te geven Dat de uitlaat niet standaard is viel gelijk op bij het oprijden van de A30. Ik reed toen met opzet rechtsachter jou met de kap en ramen naar beneden. Genieten! Ik heb niet de tijd gekregen je auto helemaal te bekijken maar hoop dat de volgende keer te kunnen doen. Jammer dat je voor het spoor linksaf ging want we hebben nog wel een uurtje of 2 in de zon op het terras gezeten (met de bekende schnitzel op het bord, zonder kers in de appelmoes ) Of we zo'n dag met F16's (die op 25mtr een burn-after opengooide) nog eens gaan meemaken schat ik in als bijna onmogelijk (in NL zeker ) Echter herinneren doen we allemaal nog steeds. Vanaf 1min 15sec http://youtu.be/oqGQyt5rk3Y
Hey Fred! Was gaaf samen op te rijden! Ik moest op huis aan, we hadden een eetafspraak staan anders had ik graag mee gegaan. Volgende keer dan maar!
Prachtige QV, proficiat. Je Ghibli was nochtans ook niet mis. Heb er vroeger eentje testgereden en vond het een fijne wagen. groetjes, David
Was gezellig Vince...ik hoorde je uitlaat niet zo goed,maar dat kwam waarschijnlijk door mijn geluid...
Die rode remklauwen staan wel heeeeel netjes, dus ik heb net maar even zitten kijken op de site van superformace en ik zie allemaal hele leuke hebbe dingen!!!
brake kits, euro side marker, dashboard lampjes, stickers, raamrubbers, uitlaat en zo kan ik het lijstje nog veel langer maken... ..de rubbers hebben overigens prioriteit, want die heb ik ook echt nodig om droog te blijven ;-).
Heb je trouwens een filmpje met het geluid van die EPS-uitlaat? En wat kost die ongeveer voor een QV?