Goedenavond Ferraristi, Hierbij wil ik mij graag even voorstellen: Mijn naam is Jos van Steijn en ben sinds 2 jaren in het bezit van een 308GTS uit 1978. Het eerste anderhalf jaar heb ik zeer veel pech gehad. De motor was niet zo goed onderhouden als verwacht, een totale motorrevisie was noodzakelijk (alles uitelkaar, vervangen, ). Dat is nu achter de rug en wil ik veel plezier gaan maken met de F. Ik hoop op deze wijze in contact te komen met andere Ferraristi die het zelfde moto hebben . Ik hoor graag van jullie. Groet!
Welkom Jos, Mooi bouwjaar en type Jammer van de pech die je had, maar dan is nu het echte genieten aangebroken! Groeten, Peter p.s. voor nieuwe leden is er een aparte "draad" voor jezelf voor te stellen. Het is een "sticky" draad en staat dus ergens bovenaan de pagina en heet "Nieuw op dit forum etc" Maar zo kan het natuurlijk ook (tenzij Henkie de moderator deze post gaat verplaatsen, kan ook)
Welkom Jos. Ergste heb je gehad, nu gaan genieten. Het is een enthousiaste groep liefhebbers hier. Als je mensen zoekt voor advies, of een ritje, dan ben je op de juiste plek. En nu: tijd voor foto's van je trots!! Onno
Welkom Jos, het draait om plezier maken, hoe meer hoe beter. Mooi om nu met een schone lei te kunnen starten, heel veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
Welkom Jos. Altijd jammer als de hobby zo begint, maar SUPER dat je het hebt volgehouden. En nu inderdaad genieten. Ben heel benieuwd hoe je beauty er uitziet qua kleurstelling e.d., dus kom maar op met die foto's!!!
Ha Jos, daar ben je dan eindelijk LOL ;-) al wel een beetje genoten van je kind inmiddels? Welkom op het forum en hopelijk snel de wagens eens kennis laten maken! Ps de mannen en vrouwen hier zijn gek op foto's. En ik wil hem nu ook wel eens zien
Natuurlijk plaats ik wat foto's! Helaas heb ik nog niet echt geweldige foto's maar met de bijlagen krijgen jullie wel een impressie van mijn auto. Het is een rode 308 met zwart interieur. De trots zit onder de motorkap (volledig gereviseerd blok), dus daarom ook een foto van het blok. De buitenkant staat nog op het programma voor de toekomst. Eerst rijden met dit mooie weer. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een aantal van jullie heeft een foto van de auto bij de naam staan, kunnen jullie me vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg? (moet ik natuurlijk eerst een mooie foto schieten...) Dat ziet er veel leuker uit....
Welkom Jos, prachtige auto! Een foto kan je bij je naam zetten door een paid subscription te nemen (zie paid subscribtions rechtsbovenaan in de menu balk van deze site). Tegen een kleine vergoeding kan je die foto plaatsen evenals ongelimiteerd aantal foto's van je eigen en andere Ferrari's Nu heb je een maximaal aantal MB's aan foto's die je kan plaatsen.
Welkom Jos! Ziet er tip top uit! klasse werk alleen jammer dat je het hebt ondervonden. Ik ken het gevoel. Hopelijk ben ik volgende maand op de weg. Ga lekker genieten! Veilige km toegewenst en natuurlijk heel veel plezier!