Mede idioten, Ik heb in het zin om deel tenemen aan een voortgezette rijopleiding. In het verleden heb ik reeds in Lelystad zoiets gedaan (niet echt nuttig, wel heel leuk!) en wil nu `deel II` met de ferrari doen. Een maatje met een e46 M3 en mijn broertje met zijn 911, willen ook wel.... Zijn er meer mensen die er trek in hebben (maken we er een happening van) of hebben jullie suggesties, hoor ik dit wederom graag! Mvrgr, Ben
Heb er wel oren naar, Ben, mits ik weet wat het inhoudt en het hangt er ook vanaf of ik in het land ben. Dat laatste gebeurt niet al te vaak, dus dat zal wel moeilijk worden. Maar laat maar horen wat je van plan bent, je weet nooit. Onno
Gisteren de cursus "drift & dwars "gedaan van Pro-drive via autoblad Carros in 1 woord GEWELDIG De hele dag rubber verslijten en op het eind van de dag kun je het echt! Wil volgende keer een rally-cursus volgen voor een licentie Gijs heeft volgens mij ook interesse...
Nou nee...Gehuurde BMW race 320I Maar goed ook...Stond in de rij te wachten..zet de voorganger hem in zn achteruit ipv vooruit... Schade... Verder veel steenslag en mensen die denken dat ze Schumacher zijn...Dus nee niet met de F. Frans Fred...Geen foto's is nogal moeilijk met 1 hand... Image Unavailable, Please Login