Hey Bart, gisteren tijdens ons ritje hadden we het er nog even over; geef ons eens effe wat raad; welke poets en was spullen adviseer je mee te nemen tijdens de Italia trip?
Franc, jij hebt toch al twee cursussen bij die beste jongen gehad? Ik zou meenemen: 1. washmitt 2. (auto-)shampoo met pompje 3 gele droogdoek.4 tuinslang.. Maar bovenal je auto niet wassen als ie net van de trein afkomt....
Inderdaad Marc, zeker een of twee washmitts / droogdoek(en) en goede shampoo. Zelf zou ik dit nog aanvullen met een detailspray (vogelpoep e.d.), paar microvezeldoeken en de One. Die lift het vuil / stof en laat direct een beschermlaagje achter, dus bij goed gebruik veilig om de auto mee schoon te maken. Als ik voor iemand nog iets moet meenemen, geef even een belletje of PM voor die tijd.. Verder nog wel een leuk en vooral HANDIG apparaat op komst: de Vac 'N Blow. Persoonlijk raak ik altijd volledig van de leg als de auto mooi gepoetst is, je rijdt hem buiten......en hossa, water wat vanachter de emblemen of uit de spiegels druipt :S Dat is nu verleden tijd http://www.youtube.com/watch?v=XoLgq8DXOwM Image Unavailable, Please Login
Of ff lekker droog rijden met 200+, maar ja dan moet je de vliegen er weer afpoetsen. Ook niet handig dus. Dus dam maar de stofzuiger!!
Als een pro Henk En de lengte van de slang zorgt zelfs voor leuke swaffel taferelen........ik voel een verzoek aankomen om het apparaat mee naar Italië te nemen
Je kan er dus de hele auto makkelijk mee drogen? Of is het meer voor de details? Wat doe je dan met de 'quick detailer'? Robin ps. vergeet je m'n washmitt & dryer niet, Bart?
Je kan er in principe de hele auto mee drogen, maar dat vind ik persoonlijk omslachtig........en met de droogdoek + drooghulp gaat het m.i. veel sneller en makkelijker. Maar voor de details écht super. Zeker op zwart zijn die irritante watervlekken een doorn in het oog. De nieuwe partij washmitts / droogdoeken en ander mooi spul zijn vandaag binnen gekomen. Gaat dus morgen de deur uit en pakketje zal donderdag bij je worden aangeboden
Bart; volgens mij kun je nog wel eea verkopen aan de groep als je wat spullen meeneemt naar Italie... Henk ziet bijvoorbeeld zo'n zuigertje wel zitten volgens mij.
Franc! je vat hem niet he? We hebben Bart zelf mee! Hij zorgt voor een lading middeltjes, doekjes ect en geeft elke dag een demo op de auto's. Nadeel is alleen dat wil je zo'n demo meemaken moet je om 06.00 opstaan want we gaan rijden om 08.30.... (geen geintje)
Cool.........ik zal de schone onderbroeken thuis laten en die plek reserveren voor wat washmitts e.d. @Fred: Die noodgedwongen paar daagjes extra daar in de zon hebben je geen goed gedaan
Afgelopen week was ik twee daagjes bij M&M om de CS weer mooi te maken. Hier een kleine impressie: Image Unavailable, Please Login
Oeps, verkeerde foto..........sorry Klein beetje gespeeld en wat foto's achter elkaar gezet: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=6Fd9fSFbGvA[/ame] PS: Weet iemand een leuk en makkelijk video editing programma waar je flitsende clipjes mee kunt maken? Zoiets als imovie voor de Mac, maar dan voor de PC. Ik gebruik nu voornamelijk Premiere Elements, maar die is redelijk beperkt en stijfjes vind ik..
Koffie-zet-dingens mag ook wel een poetsbeurtje gebruiken Voor PC(windows) is Pinnacle studio wel goed en makkelijk te hanteren/overzichtelijk. Pas wel op met updates die willen nogwel eens bugs hebben waardoor de boel vastloopt...
Ziet er echt prachtig uit Bart! Ik zal je ook eens contacten, auto's schoonmaken is niet mijn sterkste punt namelijk
Thanks, ga ik daar eens even achteraan. Komende week komt wel Premiere CS en After Effects binnen. Dat zou ook weer 'je' van 'het' zijn......we wachten het af Dit is gemaakt met Imovie en een mooi voorbeeld van wat ik zou willen maken: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=T1B-5DQ7ym0[/ame] Thanks, het was me weer een genoegen Merci Frank! Goed plan
Hé Roger, je mag nog kiezen hoe je het leder wilt hebben: 1: Vatsig bruin zoals het momenteel is (rechts). 2: Ivory zoals het oorspronkelijk was (links) 3: Two tone. Erg hip en bij sommige fabrikanten moet je daarvoor grof in de buidel tasten, maar omdat jij het bent maken we daar wel een leuk prijsje van Image Unavailable, Please Login
Met mij prima prima, dank je! Hopelijk wederzijds ook? Maar ontzettend druk laatste tijd(en), working my ass off......maar dat is niet zo'n ramp volgens Martine, en dan zit de broek ook niet meer zo strak Binnenkort dan ook in dit topic even bijpraten met nieuwe bewegingen in de markt en leuke dingen die lopen. Er is weer van alles nieuws in detailland PS: Toevallig kwam ik vorige week de Ferrari Manuals nog tegen, je weet wel, die PDF'jes allemaal. Heb het voor je gedownload en op CD gezet. Doe me nog even je adres / postbus en dan komt ie je kant op. Of als je in de buurt ben met je nieuwe aanwinst zorg ik voor de vlaai en de koffie
Ai, nou maak je het me wel errug moeilijk......de enige échte vlaai?? Stuur je later vandaag wel een PM, ok? Eerst even kwalificatie Monaco kijken en daarna winkelen...... Ciao, E.