Aangezien hier toch een aantal ferrari-eigenaars zitten een klein vraagje. De vorige afspraak is afgezegd en ben nu dringend op zoek naar iemand met een ferrari waar ik een aantal foto's aan/in zou mogen nemen (liefst zaterdag)en die niet te ver van het antwerpse wonen. Maar ook mensen van buiten ANtwerpen mogen even reageren. Groeten, Chris
Veel meer dan een one-liner zal 't niet worden! ONELINER! Heb je enig idee hoe je overkomt op deze edele, welgeinstalleerde Ferrari-gemeenschap? Je bent zowat aan je 1ste post, niémand kent je, je stelt je nog niet eens voor....aiai! Jij moet nog veel leren! Het is gewoon onbeschoft zomaar te veronderstellen dat gelijk wie hier klaarstaat om een onbeleefde kerel even bij z'n F te laten poseren? Bovendien "mogen" de mensen van buiten Antwerpen ook reageren...Ché? Hier mijn one-liner: Koop het boek" Beleefdheid voor Dummies"!
Tsja, tegen een schappelijke uurvergoeding van 100 euro (per uur dus) wil ik best die kant op komen hoor, komende zaterdag. Mits oneliner voor de zon zorgt natuurlijk