wilde meeting | FerrariChat

wilde meeting

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Ben348, Jun 6, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Ben348

Ben348 Formula Junior

Jan 1, 2008
    304
    NH the Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Ik scharrel nu al een tijdje rond op dit forum, en begin mij een beetje af te vragen hoe de leden en vooral hun auto`s er uitzien, en welke verhalen daarbij horen.
    Natuurlijk bedoel ik niet op een plaatje, maar real life!

Wordt het niet eens tijd voor een spontane meeting ergens in de omgeving van Amsterdam (centrale ligging)?
    Ik bedoel iets als 'coffie and cars' op een ruime parkeerplaats van b.v. Ikea of Rai of where-ever. Kiezen we gewoon een droge zondag, niets diepgaand; gewoon een beetje banden trappen en suf benzine verspillen...
    Goed idee?! Of ben ik de enige die dit wel grappig vind?

Mvrgr, Ben
    Alkmaar

2. Lucas_P

Lucas_P Karting

Apr 14, 2008
    104
    Houten, Holland
    Full Name:
    Luuk
    Beste Ben, er zijn al talloze wilde meetings. Meld je es aan bij het kluiven in het bos thread bijv.

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ja, Ben, toch niet goed opgelet geloof ik. Gaat helemaal goed komen, er zijn genoeg spontane meetings waar je ons tegen kunt komen (ik alleen niet zo vaak - werk voor een drugskartel in Colombia maar vertel iedereen dat ik goud delf in Mali...).

Onno

4. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Zou de CIA dit nou aan de DEA doorgeven vraag ik me af.....

@Ben: gewoon een dag vantevoren roepen van hee, ik ga morgen rijden, wie komt er mee? Werkt meestal best aardig!!!

5. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ben, Amsterdam een centrale ligging ? Deil is precies het midden van Nederland en bijna wekelijks worden er spontane ritten op touw gezet.
    Verzamelen is vaak hier, omdat het zo centraal ligt. Vanaf A'dam is het 65km (A2) dus daar kan het niet aan liggen.

In April hadden we de Deil meeting, een sublieme gelegenheid met 39 auto's. Daar had je bij kunnen zijn ;)

6. Ben348

Ben348 Formula Junior

Jan 1, 2008
    304
    NH the Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Da`s net waar het aan schort... Ik hoop ook bij de bbq aanwezig te zijn, maar vond het wat lang duren. Ik ben namelijk nogal ongeduldig.

Mvrgr,Ben

Share This Page