Op de meeste lijsten geld 1972 als grens voor klassiek/modern, De 308 gt4 hoort dan dus bij Modern. Maar dit is een lijst van Marcel dus ben ik van mening dat hij zelf mag/kan beslissen waar hij de grens legt.
Complimenten!! Ziet er top uit en onze auto's komen allemaal voor. Leuk om ook oude foto's te zien! Grt. Wouter
Persoonlijk zal ik 30 jaar als grens nemen tussen modern en klassiek. En dan natuurlijk het jaar van introductie als standaard nemen.
Ziet er super uit Marcel. Je site bevat een schat aan informatie en ik mag graag even spieken als er ergens een nieuwe Nederlandse Ferrari opduikt. Keep up the good work! Gr. Martin
Niet de beste foto, maar in 1984 in California gemaakt bij het clubhuis van "gone in 60 seconds. Image Unavailable, Please Login
Auto in de intro staat niet in de lijst, is wel al een paar jaar in NL. Kenteken is 67-XT-XJ, #127198. Grigio Titanio, zwart interieur. Super initiatief overigens! Image Unavailable, Please Login
Mooi Tonnie! Daar had ik nog geen foto van! Een 400i Automatic. Weet je nog wat de interieurkleur was?
Prachtige site weer Marcel, mocht je nog wat foto's nodig hebben dan geef je maar een gil. Ik mis deze CS nog: http://www.ferrarichat.com/forum/holland-belgium/427897-photoshoot-cavallino-rampante-challenge-stradale.html
Hallo iedereen! Ik ben nu echt bij met de updates. Er staan nu iets meer F12's op, ook in knap aparte kleuren: F12 Berlinetta | Ferrari - Lamborghini Register Nederland Met veel dank aan alle hulp die ik van iedereen heb gekregen!! Ciao! Marcel
Hoi Marcel, Goed werk! Ik heb een paar kleine aanpassingen voor je bij het CS gedeelte Hier staat 89-RL-VB met VIN 139655 maar dat moet 139855 zijn: Challenge Stradale | Ferrari - Lamborghini Register Nederland Hier staat ie wel goed onder 139855: 139855 | Ferrari - Lamborghini Register Nederland En je mist deze nog: Challenge-Stradale.com - Ferrari CS 60-LFR-8
Staat er nu tussen Peter! Bedankt, geweldige foto's zeg! Challenge Stradale | Ferrari - Lamborghini Register Nederland
Op de 308 kon je dus (ook) een dakspoiler bestellen. Maar zijn die nu altijd zwart of ook in kleur geleverd?