zelf spot... | FerrariChat

zelf spot...

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Ben348, Jan 29, 2009.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Ben348

Ben348 Formula Junior

Jan 1, 2008
    304
    NH the Netherlands
    Full Name:
    Ben
    #1 Ben348, Jan 29, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Sjees, wat kan een mens een hekel aan zichzelf hebben...
    Net weer een behoorlijke blunder begaan.

Ben je bezig om de 348 in "concours-staat" te brengen, flikkert het ding gewoon van de krik af!
    Nouja gewoon, ik had de krik maximaal hoog staan toen ik probeerde om er een assteun onder te schuiven. Uiteraard was maximaal niet hoog genoeg dus probeerde ik om de auto iets op te tillen om zo toch het gewraakte steuntje er onder te krijgen.
    De krik voelde zich kennelijk gepasseerd, want hij kukelde direct om, en duwde de auto zo tegen de garage muur. oeps?!
    Na de tranen uit mijn ogen gewreven te hebben, heb ik voorzichtig de krik er weer onder gezet, maar nu de andere kant op scheef. Zo drukte ik de ferrari van de muur af zonder dat deze eerst omhoog zou gaan.

Schade valt mee, alleen wat krassen en een beschadigd zelfbeeld.
    "ja" zegt mijn vrouw:' waarom zet je hem dan niet op je hefbrug in je werkplaats?!"
    pfff, en weer heeft ze gelijk....

Mvrgr, Ben.
    Image Unavailable, Please Login

2. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Partly Germany and Greece.
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Ben,
    het kan gebeuren, heb zo iets zelf ook wel eens mee gemaakt, daarna vraag je je dan altijd waarom had ik het nou niet anders gedaan. Maarja helaas is de tijd niet terug te draaien.

Succes met het bijwerken van de gelukkig lichte schade.

Groet Roy

3. st@ven

st@ven F1 Rookie

Aug 4, 2008
    3,313
    Germany
    Full Name:
    Steven
    Maar goed, laat ik nou niets zeggen.
    Ik ben gisteravond op schoolbezoek met een van de kids.
    bij terugkomst zie ik mijn auto midden op de weg staan, met een paar pilonnen er omheen. Ik loop er dus half lachend naar toe...

Ben ik dus vergeten hem op de handrem te zetten, auto is dus na mijn vertrek zelf op pad gegaan. Helaas stonden de voorwielen wat ingestuurd. De auto ernaast fungeerde als vangrail.....

Oke, ik was met de A6 en gelukkig niet met de F. Het balen was er echter niet minder om...

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Ben

Kan gebeuren, gelukkig niets aan de hand.
    Ik herrinner mij een post hier op de USA draad dat iemand zijn 348 opgekrikt had net voor het achterwiel.... en niet op de vereiste plek in het midden.
    Je raadt het al, auto zakte door de krik die gelijk 30cm door de radiateur stak. Alles zeek eruit etc. Wat denk je wat dat kost ?? Zo een paar duizend EUR..

5. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Balen zeg! Gelukkig valt het enigzins nog mee. Hopelijk krijg je die krasjes met niet al teveel moeite weg.

6. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Je zou van minder 'goed ziek' raken ja......verdorie.

Het is net een rotte plaats waar die krasjes zitten, zo te zien precies op de naad. Op de naad is de lak altijd dunner dan op de rechte delen. Kijk dus goed uit als je er mee aan de slag gaat !

7. Ben348

Ben348 Formula Junior

Jan 1, 2008
    304
    NH the Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Bedankt voor alle steun betuigingen!
    De krassen zijn onder tussen (zo goed als) verdwenen. Gelukkig is de verf` er één zonder blanke lak en zo erg goed te bewerken.
    Het is wel even spannend om een schuurpapiertje over je ferrari heen te trekken, maar uiteindelijk is het wel gelukt.
    Nu nog even flink met cleaner aan de gang en het ding glimt weer als een spiegel!

Mvrgr, Ben.

Share This Page