Zoektocht naar f12 | Page 7 | FerrariChat

Zoektocht naar f12

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Pwillemse78, May 19, 2024.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Pwillemse78

Pwillemse78 Karting

May 19, 2024
    151
    Valkenswaard
    Full Name:
    Peter Willemse
    Ware het niet dat ik dan in het zonnige Barcelona tapas aan t eten ben ☺️

Melvok and 328gts1987 like this.
  2. DutchFerrari

DutchFerrari Formula Junior

Apr 7, 2022
    750
    Bollenstreek - Netherlands
    Full Name:
    Jeroen
    Geniet er van en veel veilige km's toegewenst! ga je nog verdere mods doen buiten carbon zoals een uitlaat ofzo?

3. Pwillemse78

Pwillemse78 Karting

May 19, 2024
    151
    Valkenswaard
    Full Name:
    Peter Willemse
    Hi! Komen nog titanium wielbouten op, car on zijschildjes. Zit te twijfelen om er nog een novitec back lip spoiler (zo’n lage) op te zetten. Breekt voor mijn gevoel t geel heel mooi maar weet nog niet. Verder zit er een capristo switch op die de kleppen al meteen open gooit, dat is genoeg qua geluid. Zat nog over de audio te twijfelen maar het lijkt erop dat na de 2015 infotainment update de speakers ook een boost hebben gehad. Het is niet top maar ook niet tergend slecht. Dus audio upgrade is ook even uitgesteld. dus voor nu rijden rijden rijden. En 10 dagen al 1300 km gereden…

4. Payamx

Payamx Rookie

Dec 24, 2023
    42
    Bollenstreek, Netherlands
    Full Name:
    Payam
    Wel leuk dat je het alleen maak doet (moet je ook doen als je het leuk vindt!) Maar ik zou ze allemaal dus niet doen.

Wielbouten heb je niks aan als je niet gaat racen en dan heb je meer aan carbon/magnesium wielen dan die bouten. En F12 is niet echt een race auto.

F12 met kleppen open klinkt al heel goed, novitek maakt het alleen luider/ordinaire (bij F8 zou ik het doen maar F12 klinkt al als F1 auto en daar heeft Ferrari veel meer geld in gestopt dan Novitek voor zijn uitlaat).

Novitek spoiler is een 50-50 voor mij. Is subtiel maar dan heb je wel 4 lagen geel, zwart, geel, zwart als je hem van achteren bekijkt. Ipv geel boven en zwart onder zoals nu.

Het is net als een riem dragen bij een pak. Heel handig maar deelt je lichaam in tweeën en dan moet je goede houding torso en benen hebben.

5. Pwillemse78

Pwillemse78 Karting

May 19, 2024
    151
    Valkenswaard
    Full Name:
    Peter Willemse
    Wielbouten is puur omdat ik ze mooi vindt ☺️
    Novitec uitlaat is nooit plan geweest… die spoiler weet ik idd nog niet… we gaan t zien. Carbon shields wel, die zijn er al maar moeten er nog op...

Melvok and Payamx like this.

Share This Page