Hierbij een eerste impressie van de Zoute GP in Knokke 2021. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Weet je dat zeker?! Het weer wat voorspeld wordt is waanzinnig en de opkomst dus ook uitzonderlijk. @ Martin, ga jij nog?
https://zoutegrandprix.be/nl/home Het is t/m Zondag bordenvol programma Ik kan alleen de route van de Zoute Grandprix Rally niet vinden. 2 jaar geleden zocht ik de lunchplek op en haakte voor een paar km aan in de route en stopte verschillende keren om de bolides voorbij te zien komen. Ben daarna naar Knokke gereden om de golfcourse die vol stond te bekijken. Ook toen de rally aan zien komen op de boulevard. Geweldige dag en gezien het weer morgen voor herhaling vatbaar. Iemand in bezit van de route?
Concours op de Golf Zoute in Knokke, entree is niet goedkoop (40€) maar wel de moeite. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Deel 2. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En random een pak moderner spul. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Thx voor de impressie Wim. Ik weet hoe speciaal dit evenement is maar ik stel je gerust dat de €40,- een "schijntje" is t.o.v. een vergelijkbaar evenement Pebble Beach. Daar betaal je +$375,-/pp en dan laat ik de Quail van +$500,- nog maar achterwege. Die amerikanen kunnen een feestje bouwen maar zijn wat toegangsprijzen van G.. los. Je trof mooi weer, in een bijzondere setting en met prachtige auto's. Meer dan 40 piek waard, niet?
40 euro is een koopje. Tegenwoordig kost een middagje terras ook al 40 euro. Die zou ik graag overslaan hier voor. Maar ja voor ons is de reisafstand (en de daarmee gemoeide reistijd) jammergenoeg het probleem. Maar wat een mooi en divers spul zeg. Bedankt voor het delen!
Ik wilde hetzelfde zeggen. 40 euro voor zoiets is tegenwoordig weinig. Kaartjes voor Pebble Beach heb ik laatst uitgezocht idd en een zitplek bij het podium 9op klapstoeltjes) met een klein hapje erbij leek me wel grappig, maar dat was iets van 2K p/p Dan heb je toegang, kun je even zitten en je krijgt een bammetje met kaas (oid ;-) ) De goedkoopste kaartjes waren 400/500 dollar p/p (alleen entree) Concorso villa d'Este (echt net zo gaaf als PB) kost amper 2 tientjes op de bezoekersdag! Dat is dan weer echt te goedkoop.
mals ik je tip mag geven. Ga naar de parkeerplaats waar de auto’s worden gelost en gepoetst de dag ervoor. Dat is vrij toegankelijk Ook de Quail kun je beter de dag ervoor bezoeken. Dan worden da auto’s al geplaatst ook dat is vrij van toegang. Op woensdag is de Rolex Tour waar alle PB deelnemers aan meedoen. Dat is over de Big Sure highway. Meerijden op openbare weg kan. Ze parkeren om 12:00 op ocean drive in Carmel en dat is ook geweldig maar druk. Verder zijn er evenementen met lagere toegang zoals autobahn 40,- en corso italiano 175,- Verder zijn er overal cargroups die rondrijden en s avonds verzamelen. Ook gratis te zien. Tenslotte zijn er verschillende parties bij villa’s waar je van te voren kunt aanmelden Mc Laren bijvoorbeeld en overdag kunt gaan kijken. Als je dinsdag aankomt in Carmel kun je de hele week vullen met allerlei cargatherings die in de lokale krant staat. T/m zondag.