Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 219 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. vince308

vince308 Formula 3

May 23, 2003
    1,305
    belgium
    Full Name:
    vincent
    inderdaad, Antwerpen was een FAKE beurs....

de Ferrari 246F1 in Brussel is de enige 'RECONSTRUCTION' (geen replica) al de andere zijn ORIGINELE !!!!

DUS zeker naar toe gaan is de boodschap !

2. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #5452 roger_l, Oct 21, 2006
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    OK heren, de DVD 'Seven' is klaar. Hij duurt in totaal 16 minuten (incl. intro), is in breedbeeld, en komt in een net doosje met inlay zoals hieronder te zien is. Kosten voor de DVD bedragen € 10,00 per stuk. Wil je de DVD thuisgestuurd krijgen dan komt hier nog € 2,50 bij voor de verpakking en porto; je kunt natuurlijk ook wachten tot 5 november....
    Aangezien ik nog niet weet hoeveel ik er moet 'bakken', kan ik ook nog niets zeggen over de levertijd; streven is eind komende week, maar dat zal van de aantallen afhangen. Ook kan ik dan pas bepalen hoeveel inlays ik moet laten maken. Dus...bij dezen het verzoek om mij te melden hoeveel je er wilt hebben, en waar ik het t.z.t. naar toe moeten sturen. In de bevestiging meld ik dan mijn gironummer in Zwitserland... [email protected]
    Image Unavailable, Please Login

3. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Hoi Roger,
    Ziet er zeer goed uit, als de DVD net zo goed is als de Cover inlay dan laat er maar een komen.Rob

4. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores

staan er nog meer Ferrari's dan alleen deze ?

5. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

6. gtsturbo

gtsturbo Karting

Oct 9, 2006
    81
    Full Name:
    Jaap
    Hoi Roger, dat wordt smullen. Alleen de hoes is al geweldig om te zien.
    Als het goed is heb ik je van de week mijn adres ge-PM't.
    Ik zal ook nog een mailtje naar bovenstaand adres mailen.
    Roger Klasse!!!!!!!!!!!!

7. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hee Roger... komt de businessman ineens bovendrijven ? :D

Quote van 16/10:
    "Ik hoop er 5 november bij te kunnen zijn; als ik uit de kopieerkosten ben vind ik het al best (Euro'tje of 2,50)"
    Quote van vandaag:
    "Kosten voor de DVD bedragen € 10,00 per stuk. Wil je de DVD thuisgestuurd krijgen dan komt hier nog € 2,50 bij voor de verpakking en porto"
    :D :D
    Stuur er maar 2 op, waarschijnlijk heb je er veel tijd ingestoken dus dan is de dvd het meer dan waard. Geef je banknr. even per mail.

8. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Vince308, bedankt voor je info en mooie foto's.
    Jammer dat je nooit eens de moeite hebt genomen om naar een van onze meetings te komen. Wellicht volgende keer.

9. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Mannen ik ben overal voor te porren en vind alles prachtig, dat weten jullie.
    Als het morgen een beetje weer is ga ik het gelijk regelen.

Wat betreft de Lambo van Peter, ik heb daar ook in gereden en zelfs vorige week nog ruim een half uur met een andere G-spyder zoals jullie weten, maar volgens mij kan dat niet... Zo'n ding heeft een F1 schakeling (optie) en die gaat automatisch terugschakelen als je hem probeert uit te laten rollen. Volgens mij kun je dan alleen met die sportstanden het moment beinvloeden. Maar ik kan me vergissen. Met die G hoef je helemaal niet zelf terug te schakelen, hij schakelt vanzelf terug als je remt. Als je bij het stoplicht stilstaat staat hij altijd automatisch in de 1. Wel handig hoor. Al zou ik zelf juist daarom bv nooit een F1 nemen.
    Maar ik hou jullie op de hoogte.

10. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Dat klopt, in eerste instantie ging het alleen maar om het stuk dat op Internet stond, nu is het een avondvullende speelfilm (als je hem op replay zet) met alles erop en eraan. Er is een s c h i t t e r e n d intro, helemaal op de muziek gemonteerd waarbij je Rotterdam vanuit de lucht benaderd en dan bij de Heinenoordtunnel de Ferrari's de tunnel in hoort duiken, na de Kiltunnel zit nog een stevig stuk rijden met 'flashes' van de tunnels, en tussendoor knalt een Lambo plotseling door het beeld; alleen dat laatste brengt de emotionele waarde al op € 20,00, maar goed, dan is 62 cent per minuut gewoon peanuts, toch ? ;-) [/EINDE COMMERCIELE QUOTE]

11. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Roger... een betere omschrijving dan die van jou is er niet mogelijk ! :D :D

Fikken die hap ! Ik blijf bij de brievenbus wachten, ga niet eerder naar mijn werk voor ik dit meesterwerk gezien heb.

12. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    loop naar de brievenbus ipv te internetten en doe die dvd op de bus man

13. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik draai hier echt door mannen! De beschermengeltjes van onze Schumi hebben hem verlaten.. :(

Niet te geloven dat hem dit nou juist overkomt!
    Nu is de conctructeurstitel helemaal ver weg.....

Ik zet Roger zn movie maar eens op om me op te vrolijken :)

14. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Overigens... vannacht had ik weer dezelfde droom...
    Wat zou ik toch graag zo'n 360 spider als Peter had willen hebben.... pffff....
    Misschien het huis verkopen ? Mmm...

http://www.youtube.com/watch?v=IJp5kW2Lr6M

15. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Is dat dezelfde weg waar je laatst met je nieuwe uitlaat overheen ging?:)

16. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    Henk Super bak de 360 S

als ik mijn 348 kwijt ben ga ik een 360 s in samenspraak met Alex Forza kopen in duitsland/zwitserland en hem dan zelf invoeren.

scheelt 20.000 met de prijzen hier.

ik denk dat ik alle site's waar ze te koop staan nu dagelijks bekijk om te zoeken.
    maar ja eerst nog ff dromen tot mijn 348 verkocht is.

gr

17. vince308

vince308 Formula 3

May 23, 2003
    1,305
    belgium
    Full Name:
    vincent
    250GTO (6,5 million $)
    500TRC
    250LM
    500F2
    365GTB4 DAYTONA COMP
    250 TDF
    166MM
    250SWB
    246F1
    275 CABRIO

330GT 2+2 TE KOOP
    365GT 2+2 TE KOOP
    TESTAROSSA TE KOOP

het zijn inderdaad MAAR deze die er staan..... maar gezien de waarde en historie van de wagens van de ecurie die aanwezig zijn hoeft er eigenlijk niets anders te staan.

18. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #5468 henkie, Oct 21, 2006
    Bijna...
    Die gele lijn (1,5km) is de weg waar ik met die 360 reed en waar wij alle motorstuntfilmjes openamen. Zowat doodlopend door komst Betuwelijn (afrit vervallen)
    De rode lijn is van de uitlaatclip van van de week. Nieuwe weg en komt uit op de vuilstort.. na 5 uur en in het weekend verlaten..
    Beide wegen komen weer op elkaar uit. Lekker :)

19. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    De dag begint en eindigt tegenwoordig met f-chat :), dus daar gaan we dan maar weer :), want er is wel weer t een en ander waar ik op móet reageren! Moet wel even zeggen:

1. jullie zijn allemaal totaal gestoord hier! :D :D (gelukkig ben ik nog de enige normale :D). Moet je toch eens jullie posts lezen:

Echt helemaal gek van Ferrari! Praten jullie soms ook tegen je eigen Ferrari of zo? :D Zeker ook ff af en toe een aait-tje, een streelinkje, een vriendelijk woordje, kijken of ze er nog is/staat, een doekie erover als ze t koud krijgt, een beetje extra lekkere olie, enz. enz. :D :D

2. jongens, we gaan niet zitten teuten over dat geld voor die dvd hoor; we mogen blij zijn dat we zo'n debiel als Roger in ons midden hebben, die er zo veel tijd in stopt en er zo'n verpletterend mooi iets van maakt! Gewoon video-theek kwaliteit! Ps Roger: [debiel als Roger] = da's hier een compliment hoor ;) hi-hi.

Het is trouwens wel een sadist die Roger zeg ;) ; moet je lezen:

die zit ons arme afwachtende sloebers, met zijn leuke berichtjes en woordkeus helemaal g*il te maken; terwijl hij zelf alvast gewoon lekker wel telkens naar die film zit te kijken! :). de aso! :D

Na ja; ik wil er 3! één voor www.droomrit.nl , één voor bij mij thuis op mijn thuisbioscoop, en één voor een vriend van mij die ik er he- le- maal z i e k mee ga maken! :D Want hij was al pissed van de week dat ik hem niet meegevraagd had, omdat me dat nog nu nog ff teveel gedoe was, en t was natuurlijk nogal super-de-super, dus dat gaan we er nog eens even lekker inwrijven! ha-ha-ha. Hij krijgt hem namelijk van mij ..... voor zijn verjaardag! :D :D ha-ha-ha-ha!

3. Henk gaat het doen! (mijn verzoek/vraag, met jullie steun) joepiiiiieeeeeee! dat wordt mooi mannen, lachen dat je ons alvast je track laat zien Henk:

Jij heb het daar maar mooi voor elkaar zeg, met zo'n mooie verlaten weg. doe maar rustig aan hoor; neem je tijd, als t maar mooi wordt :)

4. moest vandaag aan het eind van de middag ff naar de Ahoy in R'dam (love and marriage-beurs), dus reed een groot stuk precies weer van vorige week zondagmorgen. Moest moeite doen om linksaf te slaan naar de ahoy-ingang, dan ipv naar rechts te gaan om weer ff naar De Tunnel te rijden...:). Terwijl ik gewoon in mijn ouwe gare peug 205 1.1 reed... ha-ha-ha!

5. Die schumi ja...... verdorie wat een pech. De laatste race van het seizoen. De laatste F1 race van hem. snik :(

20. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Kijk die lange uitgstrekte wegen nou! Daar kan je idd planken Henkie :)

De volgende Deil-meeting omvat wellicht illegale sprintraces?:D haha

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Een paar dagen geleden stuurde ik al een foto van de gele 355 GTS die bij mij als trouwauto dienst heeft gedaan. Ik heb er de hele dag zelf in gereden en natuurlijk genoten van het geweldige geluid van deze auto (gelukkig was het een GTS!). Ik heb nog een klein stukje video van die dag gevonden, het is kort, maar het geluid van een 355 blijft gewoon ontzettend lekker!
    http://www.youtube.com/watch?v=XeRJw8VJWjg

22. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    #5472 nofear01, Oct 22, 2006
    jongens-jongens, wat duurt dat toch lang met die dvd van roger :D . ben vanmorgen al 3x naar de brievenbus gelopen om te kijken of er wat in ligt :D .

ja ik weet ook wel dat het zondag is, maar je kan toch nooit weten? :) ik vind dat de postbode hier best even speciaal voor zijn bed uit mag komen en een apart extra rondje moet maken :).

want sinds 9.00u vanmorgen staat mijn dvd/tv al laaaaaaang klaar! :D. want ik ga hem vanuit de auto bekijken :D . vroem-vroem, broeoeoeoeoeoeoemmmm.:D ..... iiiiiiiiiiiiiiih! (remmen!)

(Zie je nou wel dak de enige normale ben hier op deze site!)

23. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Lol@ Nofear, ziet er strak uit zo!

24. nofear01

nofear01 Formula Junior
    BANNED

Aug 22, 2006
    853
    Zwijndrecht, Holland
    Full Name:
    Robert v Gemeren
    jaaaaaah! k had hier nog op willen reageren peter; een 355 gts, en dan ook nog een gele!........ phôôôôôôhhhhhh; dat is mooi zeg. ôhhh. zoiets moet je niet zómaar onaangekondigd op de site gooien hoor; dan moet je eerst mailen; "jongens er komt straks iets moois op je scherm". en dán pas het uploaden. zó kost het mij mijn hart nog een keer. :D Praaaaach-tig!

goh; jij bent hierin getrouwd?? geweldig! dat heeft natuurlijk meer dan mijn gemiddelde belangstelling! gezien droomrit.nl. Was gisteren nog op de love & marriage beurs in de Ahoy om ff te kijken wat er stond. maar alleen maar paardekoetsen en rolls royces, en een paar excaliburs, waaronder als stretched limo. geen 1 ferrari. waar huurde je hem? bij wie?

25. modena82

modena82 Karting

Sep 11, 2005
    81
    D'recht/B-Haamstede
    Full Name:
    Ingmar
    hahahaaha

fantastische foto !!

Share This Page