Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1473 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Vanuit het prille begin :)
     
  2. SoCCieBon

    SoCCieBon F1 Rookie

    Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc

    Het was ook erg leuk om aan mee te doen.

    Omdat Gairo al een 360 in zijn handen had gehad was ie iets te snel met de conclusie dat het dus een ander model moest zijn. De spiegels mocht ie niet aanzitten....hoewel hij bij de testarossa werd geholpen.....
     
  3. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Bijna goed...
    Palladio I Allegretto van eScala... http://www.youtube.com/watch?v=PbjqS-TGf8U
     
  4. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @Henk : Mooie intro met geweldige muziek!!!! Gelukkig weet iedereen nu de muziek ook :):):)

    @Gairo : Proficiat . Goed joh.... jammer van die CS, maar hij gaf je te weinig tijd....... Tja , wat ga je van je bonusje aanschaffen?.... Weet je het al?
    Doe maar een camera.. hebben wij er ook nog wat aan :D:D:D:D (ik denk dat de server weer uitgebreid moet worden ....:))

    Ik heb ook de MM aflevering nog even bekeken..... wat een sfeer hangt daar..
    Ik ga daar ook maar een keer heen denk ik .... ;)
    Wie gaat er mee????
     
  5. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #36805 henkie, Jan 4, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Cor, het is allemaal niet zo moeilijk, we gaan gewoon kijken als we daar zijn.

    De 1e auto vertrekt op donderdagavond om 19:30 vanuit Brescia. We zitten daar 55km vandaan!
    De finish van de eerste auto's is dan weer op zaterdagavond als we nog zin hebben...

    Dus dat moet lukken toch?

    Hier het programma:
    Image Unavailable, Please Login
     
  6. Spyker 007

    Spyker 007 Formula 3

    Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    +1 en +1 misschien nog ergens langs de loute lunchen?
     
  7. Spyker 007

    Spyker 007 Formula 3

    Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Heren, Dank voor de info!

    (Origineel is idd geschreven door Karl Jenkins, maar naast Henk z'n filmpje maken de dames het ook wel leuk om naar te kijken :) )

    Jeffrey
     
  8. Spyker 007

    Spyker 007 Formula 3

    Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    @Gairo

    We hebben zitten kijken. Leuk om te doen denk ik.

    Gefeliciteerd! En veel plezier met de prijzen.

    Jeffrey
     
  9. RudyW

    RudyW Formula 3

    Apr 25, 2008
    1,201
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    #36809 RudyW, Jan 4, 2009
    Last edited: Jan 4, 2009
    Leuke aflevering!

    Ik heb alles opgenomen maar ben helaas vrij laat thuis (buurman werd 50....). Zal de tv rip zo online gooien!.
     
  10. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,414
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Bedankt voor de felicitaties !!

    Het was zeker heel leuk om te doen !
    Met het geld ga ik een camera kopen (iemand nog tips ??)
    Rijbewijs is al betaald ben druk aan het lessen maar ik mag pas rijden als ik mijn rijbewijs heb in een 348 ts

    morgen uitgebreid verslag + foto's
    ga nu eerst maar eens slapen
     
  11. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Het vertrek 's avonds. De aankomst 's nachts (Ferrara). Ergens onderweg. De aankomst op zaterdag. De parade op zondag...

    Ik denk dat we daar wel uitkomen ;)

    Gr. Martin
     
  12. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #36812 pterps, Jan 5, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  13. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Net als vorig jaar heb ik er een beetje een hard hoofd in omdat we weer donderdag van de trein komen en dan alpenpassen gaan rijden. We zijn waarschijnlijk weer wat laat bij de slaapplaats, dan moet er nog ingecheckt en gegeten worden, en dan moet je nog een goede plek zien te vinden waar je de stoet kunt volgen, wat in het donker ook al weer wat minder is.

    Ik denk dat het beter is om zaterdag de finish proberen mee te pakken, hoewel dat ook alweer laat op de avond is. Maar goed, dan kun je auto's tenminste van dichtbij meemaken. Het is beide niet ideaal, helaas.

    @Jeffrey - lunchen langs de route is niet echt een optie omdat de auto's rond lunchtijd niet bij ons in de buurt zijn.


    Onno
     
  14. toto70_0

    toto70_0 F1 Rookie

    Sep 14, 2004
    3,842
    NETHERLANDS
    Ik wil mijn eigen nergens mee bemoeien, maar heb begrepen dat de Ferrarifabriek een grote happening gaat maken van de dagen voor de veiling van RM in Maranello.

    Dus in Maranello zal ook het een en ander te beleven zijn die dagen.

    Groeten,
    Tonnie

    Sorry verkeerde thread.
     
  15. Ferrari Fan Holland

    Ferrari Fan Holland Formula Junior

    Jun 29, 2007
    388
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    Gefeliciteerd Gairo,

    Ik zou gaan voor een D80 incl. 18-105VR en 70-300 VR. Allemaal topspul van Nikon.

    Voor een D80 wees er snel bij, hij is op het einde van z'n loop en daarom niet overal meer verkrijgbaar! ;)

    Groeten!
     
  16. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Gairo, ik heb het helaas niet gezien, maar mijn felicitaties. Hoe ben je er uberhaupt achtergekomen dat jij Ferrari´s kunt herkennen door eraan te voelen?? Ik ga maar ns oefenen en dan kijken of ik het beter kan :D
     
  17. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Hoezo verkeerde thread? Iets meer details?

    Gr. Martin
     
  18. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    \

    En daarmee noem je gelijk DE reden om hem juist niet te kopen, model is alweer achterhaald, er komt dus een vervanger die wel weer up to date is.

    Als Canon gebruiker zou ik voor deze gaan:

    http://www.fotokonijnenberg.nl/product/1320283/canon_eos_450d_serie.html

    Kost net zoveel als de D80 maar heeft voor dat geld een sensorreiniger (dat bevalt mij erg goed), 12 MP, groter LCD scherm en hogere snelheid (3,5 beelden per seconde). Mocht je overwegen om meer geld uit te geven, geef het dan uit aan goede lensen, dat brengt voorlopig meer kwaliteit in je foto's dan een andere body.
     
  19. toto70_0

    toto70_0 F1 Rookie

    Sep 14, 2004
    3,842
    NETHERLANDS
    Ik bedoel dat ik dit op de thread had moeten zetten van jullie zakentripje naar Italie in Mei.
     
  20. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    +1, niets tegenin te brengen... deze heeft ook liveview toch, waarmee je ook via je lcd scherm kunt kijken ipv uitsluitend via de zoeker? Dat is een optie die ik nu af en toe toch wel regelmatig mis bij mijn 350D :)) ff kijken of er oplettende lezers zijn).

     
  21. RudyW

    RudyW Formula 3

    Apr 25, 2008
    1,201
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
  22. 360 Spyderman

    360 Spyderman Karting

    May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    Hoi Fred/328gts1987,

    Ik heb je een PM gestuurd.

    Groeten,

    René
     
  23. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    'Zakentripje'... Mooi gezegd. Misschien komt er binnenkort nog wel een nieuwe thread voor een aankomend 'zakentripje'. Jij nog inbreng voor een komende veiling of heb je voorlopig wel even genoeg gehad?

    Thanks!

    Gr. Martin
     
  24. 360 Spyderman

    360 Spyderman Karting

    May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    Knappe prestatie Gairo !
     
  25. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    zo 04 jan 2009, 13:37 Prijskaartje Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder
    Lamborghini start productie Gallardo Spyder

    utrecht - Goed nieuws voor de winnaars van de Postcodeloterij en de Jackpot van de Staatloterij! Het prijskaartje van de Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder is bekend. Het slechte nieuws is, dat ondanks hun vermogen de sportwagen niet meer vóór de zomer kan worden afgeleverd. De wachtlijst bedraagt inmiddels een maand of acht.

    De Spyder-variant van de vorig jaar opgewaardeerde Gallardo is sinds begin december in productie. In Nederland zijn al enkele exemplaren verkocht. Dealer Hessing verwacht de eerste open sportwagen in april af te leveren.

    De voordeligste versie kost 273.142 euro, inclusief 81.647 euro aan BPM en 30.575 euro aan BTW. De uitvoering met e.gear-transmissie vergt een investering van 183.406 euro. Het prijskaartje is sowieso eenvoudig fors te verhogen door middel van het aanvinken van enkele opties. Voor keramische remschijven vraagt Lamborghini € 19.356,-. Voor gele, grijze of oranje remklauwen € 1.129,-, elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen € 4.839,-, een in blauw, beige of grijze softtop € 1.855,-, achteruitrijcamera € 3.226,- en voor een sigarenaansteker en asbak dient 323 euro bijbetaald te worden.

    Overigens is de prijslijst van Hessing opmerkelijk opgebouwd. De prijs van de sportwagen wordt als allerlaatste genoemd, terwijl ieder ander merk altijd eerst de prijs van de auto vermeld, voordat aan de opties met meerprijzen wordt begonnen. Wellicht maakt het de koper van een Lamborghini niet uit wat de sportwagen an sich kost. Als zijn favoriete speeltjes er maar op zitten, toch? (autoweek.nl) (maar dat wist u al vanwege de kinderachtige zinnetjes)
     

Share This Page