Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1734 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Lekker beest Frans. Veel plezier ermee.

Onno

2. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Zit je er nu nog steeds in???? :eek: Kan je het portier niet open krijgen???? :D:D

Succes Frans & ciao, E.

3. 328-GTS

328-GTS Formula Junior

Jan 18, 2009
    385
    Planet Ferrari
    Full Name:
    Toto
    Schitterend masjien, Frans! Bravo

4. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,245
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    #43329 omd78, Aug 2, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  5. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Dank, Martin!

Onno

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Dat, klopt Peter.
    Ik ruilde hem nov. 2006 in met ongeveer 46.000km. Dan zou hij nu 2,5 jaar later ruim 10.000 meer gelopen hebben. Dat zou allemaal wel kunnen.
    Ik kocht hem mrt. 2005 voor EUR 43000,00 en ruilde hem in voor EUR 40.000,00 maar hij moest toen wel een grote beurt hebben wat wellicht >EUR 4000,00 kost.
    Nu te koop voor EUR 39,950 in de crisistijd. Dus deze auto's houden aardig hun waarde voor diegenen die daar nog aan twijfelden ;)

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Aan alle PTerps Italia2008 kalender bezitters:

Mooi is ze he? Ik mis haar....

;)

8. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik geloof het Hans. Ik had hem ook nooit gebracht als ik jou was, pas in oktober en dan mag hij er 5 maanden over doen bij wijze van spreken. Maar goed, jij zal er je redenen voor gehad hebben. Maar gelukkig hebben samen nog een flitsende 328gts.

9. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Oh, de redenen waren heel simpel Henk: Het was gewoon heel hard nodig. De roestblazen rechtsachter op het dak begonnen er vervaarlijk uit te zien, terwijl het spatbord rechtsvoor ook nare blazen begon te vertonen. Dan kan ik wel lekker door gaan rijden omdat ik daar zin in heb, maar beter wordt het er dan ook niet van... En als er dan een slot bij Alun beschikbaar komt in mei, dan moet ik die gewoon pakken.

Achteraf was de roest helemaal niet zo erg. Wat gebeurt er als je een millimeters dikke laag plamuur over een klein puntje roest hebt? Dan wordt dat kleine puntje enorm uitvergroot. Maar goed, dat kon ik toen ook nog niet weten. Ben ook blij dat de auto daar nu staat, hoewel ik haar zoals gezegd dus wel erg mis....

En ja, Ivonne's 328 is er ook nog. Maar een 328 is geen Dino. En al helemaal niet MIJN Dino. :) Is misschien een beetje vergelijkbaar met een situatie waar jij je auto niet zou hebben, maar Peter je zijn Gallardo leent. Supergaaf om mee te rijden natuurlijk, maar het blijft de auto van een ander...

10. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Helemaal duidelijk Hans, het is natuurlijk ook een auto van 35(!) jaar oud en die gebruikt wordt.
    Is er enig zicht op wanneer je hem terug krijgt ? Of is dit seizoen niet meer te rijden zonder winterjas ?

11. moriaan1

moriaan1 Formula 3

Dec 3, 2006
    2,330
    Netherlands
    Full Name:
    Hans
    Hans,
    Sterkte met het gemis de komende maanden.....
    ECHTE autoliefde roest niet!

Leuk om te lezen hoe gek jij op die auto bent!

12. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #43337 Hans, Aug 3, 2009
    Last edited: Aug 3, 2009
    Zal wel na m'n vakantie worden Henk - dus medio oktober....

Winterjas dus....

Maar als ik Peter's (Bigodino) verhalen lees over zijn 308je die door Alsa gespoten is, en de reactie die hij daarop krijgt, dan weet ik weer helemaal waarvoor ik het doe...

Nou nog een kleur verzinnen... zucht....

En bedankt Hans!

13. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Hans
    Gewoon blauw man, daar was je toch altijd blij mee.
    En wel een echte Ferrarikleur, of de kleur van Onno waar je het altijd over hebt.
    Klaar..

14. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,245
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
  15. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter
    Grappig Frans, ik heb ook met deze gereden. Zelfde kenteken. Gaat hard he. Vond alleen de rij-beleving niet geweldig. En in snelle bochten heeft hij zwaar last van overstuur. Verder natuurlijk superauto. Wist trouwens zeker dat ik tijdens de proefrit met ca. 230 km/uur geflits was waar je 80 mocht. Bij Pon konden ze er wel om lachen toen ik het vertelde bij terugkomst. Maar nooit meer iets van gehoord. Mazzeltje op een of andere manier.

16. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hee Peter, terug in het land?

Ben wel heel benieuwd naar je motorFIETS verhalen!!!

17. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Die kleur die je vrijdag liet zien is toch ook erg mooi Hans (maar geef hem even een andere naam, Zonda Black ofzo ;) ). Maar we kijken eerst met belangstelling uit naar de foto's van de Prugna GT4.

18. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Heh heh.

Niks mis met "28A Radiant Ebony" toch?

Moet er alleen niet bijvertellen welk merk dat normaal gesproken op zit... ;)

En even om misverstanden te voorkomen: Dit is voor mij de uiteindelijke evolutie van Prugna. Het is dus niet Blauw of prugna of Radiant Ebony, maar gewoon blauw of Radiant Ebony.

Gisteren in de buurt van de Nürburgring een auto in het wild gezien in deze kleur, en met dat grijze weer was het toch opeens niet zo mooi alleen....

Weet het niet meer.....

19. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter
    Vertel ik je wel persoonlijk. Was helemaal goud.

20. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc

Ik heb van verscheidene mensen gehoord dat boven de 200-220 de radar de snelheid niet meer -nauwkeurig- kan meten. Misschien dat er hier kenners zijn die dit kunnen bevestigen danwel ontkennen..

21. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Gelukkig geen ervaring met het administratief-technische gedeelte bij die snelheden :) Heb ooit een uitzending van Top Gear gezien waarin met dit testte en ze kwamen tot iets van 275 km/u. Wel heb ik diverse meetrapporten opgevraagd van de apparatuur als ik weer eens zo'n bonnetje had en daarop staat vermeld dat het ijkgebied ligt tussen de 20 en 220 km/u. Dat zou dus betekenen dat daarboven met niet-geijkte apparatuur wordt gewerkt? Nou, wie biedt zich aan om ff te planken.........(maar niet met de mijne, hoor :D)

Ciao, E.

22. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Als er uberhaupt iets gemeten is dan zal de kentekenhouder wel een transactievoorstel of meteen een dagvaarding ontvangen. Eerst maar ns zien of het OM kan aantonen dat jij de bestuurder was.

23. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Met zonnetje erop ziet het er inderdaad prachtig uit. Bij grijs weer kan ik me wel voorstellen dat je denkt ... Mwazdanou voor kleur ;)

24. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Goed te horen... dat moeten verhalen zijn :D:D:D Het idee alleen al was al goud... Welkom terug, je hebt in ieder geval lekker weer meegebracht.

25. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    #43350 Souvlaki, Aug 3, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Nou, da's snel dan..........en ook gelijk een iets genuanceerder antwoord op Marc z'n vraag. :D:D

Ciao, E.
    Image Unavailable, Please Login

Share This Page