Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 90 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2226 rob.kruiswijk, Feb 23, 2022
    Last edited: Feb 23, 2022
  2. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2227 rob.kruiswijk, Feb 23, 2022
    Last edited: Feb 23, 2022
    Het populaire corona draadje moet toch nog maar even blijven, dat is wel duidelijk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  3. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    rob.kruiswijk likes this.
  4. Andretti Molletti

    Andretti Molletti Formula Junior

    Sep 19, 2010
    345
    Netherlands
    Full Name:
    Dré
    Heee Corona experts, moeten jullie niet een draadje over de Oekraine gaan starten.

    Ik heb de hoop op Ferrari content van veelposters in dit draadje volledig opgegeven.

    FERRARICHAT .... LOL!
     
    modena82 likes this.
  5. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Tja... :)


    Heren, Corona is op zijn eind (maatregelen) zijn we nu ook klaar met deze draad dan? Zometeen weer lekker de Mondial uit de schuur halen om wat km erop te zetten. Wie heeft er zin in een tochtje op zondag ochtend door Amsterdam nu het nog kan.
     
    Andretti Molletti and modena82 like this.
  6. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  7. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  8. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,287
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Lekker belangrijk allemaal, kijk eens wat er 2500 km verderop gebeurt, die mensen daar hebben niet eens de tijd om over Corona na te denken en moeten vluchten voor hun leven vanwege een achterlijke gek met grootheidswaanzin! Daar doen ze niet aan complottheorieën maar voeren het gewoon uit……..te triest voor woorden wat ze daar mee maken.
     
    djfrens, MvT and bertdeboer340 like this.
  9. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
  10. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,287
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Whatever! Strekking lijkt me duidelijk!
     
  11. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ik krijg via diverse kanalen de meest verschrikkelijke beelden onder ogen. Dat mensen anno 2022 tot deze verschrikkingen in staat zijn, doet me echt gruwen! Ik had meer van de mensheid voorgesteld, maar niets is minder waar: onderdrukking (ja, ook bij ons in de westerse wereld!), moorden, oorlog, manipulatie, honger, armoede, en ga zo maar door. En alles doelbewust gearrangeerd, door zogenaamd de meest ‘knappe koppen’ in ALLE regeringen! Die reset die komt er wel, niet goedschiks, dan kwaadschiks….
    Ik hoop niet dat ze het in hun botte kop halen, om onze jeugd als kanonnenvlees op te sturen naar welk front dan ook!
    Putin is uitgedaagd, en heeft de uitdaging aangenomen. Dit was uiteraard te verwachten…..voorspeld ook trouwens (!).
     
  12. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    De andere kant van het verhaal? (Gekopieerd)


    Rusland is Rusland en gaat niet veranderen. met of zonder Poetin. Het westen heeft zich onbetrouwbaar, arrogant en met dedain naar Rusland geportretteerd. Ik heb het met Zelensky en de Ukrainians te doen. Echter het was volledig voorspelbaar. De grote schuldigen hier zijn de NATO en met name de US de incompetente EU autocratie in haar krankzinnige drive naar meer landen, (gebiedsuitbreiding) (Turkije) en het wishful thinking van de Ukrainians met als klap op de vuurpijl een grondwet verandering waarin NATO lidmaatschap is opgenomen

    Ze waren allemaal gewaarschuwd. Poetin heeft aan het begin van zijn carrière gesteld als de Oostblok landen deel gaan uitmaken tegen de beloftes van het westen in dan moet Rusland ook deel kunnen uitmaken van de NATO. Hij werd weggelachen. Hij heeft tot 2 X toe formeel een aanvraag gedaan
     
    ope1967, roger_l and rob.kruiswijk like this.
  13. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2238 rob.kruiswijk, Feb 25, 2022
    Last edited: Feb 25, 2022
    Hoe triest is het dan na 8 jaar om nu in de Ukraine er eens wat aan te doen? Heb je de uitleg van Putin (TV toespraak) ook gelezen?

    Heb je enig idee wat er de afgelopen 8 jaar gebeurt is in Ukraine? Ben je wel eens in de Rusland, Ukraine, Polen of andere ex Sovjet-Unie landen geweest om bijvoorbeeld business te doen of is het gebleven bij een leuk (goedkoop) all-inclusief vakantie tripje?

    Of ben je niet verder gekomen dan de NOS, MSM, krant en diverse talkshows om een mening te vormen hoe de mensen bijvoorbeeld in de Ukraine leven of hoe het conflict is ontstaan?

    Wellicht dat Klaus Schwab WEF met een nieuw boek komt “Ukraine - Russia conflict the great opportunity” you never know, zou mij niets verbazen.

    Overigens staat je niets in de weg om een apart Ukraine draadje te starten zoals andere hier voorgesteld hebben om de discussie voort te zetten, het is wel raadzaam om zelf eerst wat research te doen.


    BTW
    Dit is het corona draadje. De deal met Deutsche Telecom T-systems gaat over “to build global COVID vaccine verification app for WHO” enig idee hoeveel mensen dat gaat treffen? Gewoon de andere kant op kijken niet belangrijk meer volgens jou, de meeste corona restricties zijn al weg dus niet belangrijk meer komt nooit meer terug. We zijn er BIJNA vanaf behalve voor grote bijeenkomsten.

    Welke achterlijke gekken in de WHO hebben er grootheidswaanzin en voeren de complot theorieën gewoon uit.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  14. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
     
  15. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Ajax je weet totaal niet waar je het over hebt. Je moet gewoon je mond houden als onze familie leden hier letterlijk leiden en Oekrainse mannen vanuit Nederland vertrekken om verzet te bieden tegen Poetin's leger.

    Laten we deze verschikkelijke gebeurtenis ook niet nog eens hier bespreken. Ga lekker mee naar Oekraine dan wordt je misschien nog eens een echte man dan alleen maar blaaskaken vanuit ja stoel.
     
  16. Mikestradale

    Mikestradale F1 Rookie

    Jan 25, 2006
    2,596
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    #2242 Mikestradale, Feb 26, 2022
    Last edited: Feb 26, 2022
    Je bent zelf ook nogal vatbaar voor nep nieuws. Dit zijn nou troll accounts bedoeld om mensen zoals jou op te naaien. Check je wel wat je post of repost je die meuk gewoon? Het is nog racistische troep ook. Lees Bernie Gores maar eens hardop (burn n*****s). Welkom op het internet Roger. Dit noemen ze memes.

    “Bernie Gores” is not a real person, but rather a fictional name which, when pronounced, requires the speaker to utter an exceptionally offensive racist phrase.

    https://twitter.com/CNNUKR
    https://twitter.com/CNNAfghan

    Image Unavailable, Please Login
     
  17. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ik moet helemaal niets! En al zeker niet mijn mond houden. Ik denk ook dat je mijn stuk verkeerd opvat.
    Maar deze oorlog is willens en wetens uitgelokt! Waar twee kijven, hebben twee schuld.
    De beelden die ik zie zijn gruwelijk verminkte mensen die daar absoluut niet om hebben gevraagd, maar door ‘hun’ leiders worden gestuurd. Nog erger is dat er Russen staan te dansen na een veldslag. Of naast een slachtoffer! Ik zie een Russische tank uit het niets, en zonder aanleiding, over een rijdende auto rijden. Met mensen erin! :(

    En wat ik bedoel, met onze jeugd: als dit nog verder escaleert, kan je je borst nat maken! Putin geeft niet zomaar op….
    Of ziet iemand nog een staakt het vuren aankomen? Ik zou niet weten hoe.

    Ondertussen worden er behoorlijk wat wetten doorgedrukt, die verdere controle van het individu mogelijk maken.
    En daar was covid een prachtige afleiding voor. Buiten dat, gaan we van alle gebeurtenissen de gevolgen vanzelf merken….
     
  18. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Ga alsjeblieft weg Steef. Je gaat gewoon maar door, waar anderen gehoor geven om het ergens niet over te hebben. Op een gegeven moment is het gewoon klaar. Ga ergens anders spelen.

    Je post bijdrage aan dit "Ferrari" forum is gewoonweg nul komma nul anders dan in deze draad.
     
    franc 355 and bertdeboer340 like this.
  19. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik snap je punt niet; ik geef juist met nepnieuws aan (met voorbeelden) dat er nu sprake is van ongelofelijke propaganda (aan beide zijden). Er is nu zoveel tegenstrijdige berichtgeving dat ik er echt geen kaas meer van kan maken.
     
  20. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Beste Steef,

    Nee je moet niets dat klopt, we leven in een democratie. Tenminste volgens mij, krijg niet de indruk dat jij zo denkt.

    Wat je wel moet is beseffen wat voor een forum dit is, dit forum is opgezet om te praten over een gezamenlijke hobby namelijk auto's en Ferrari in het bijzonder. Jij hebt aangegeven over Italiaans ijzer te beschikken (een Fiat Ducato is ook Italiaans) maar daarover wil je hier niet praten, dat doe je op andere site's... Nu staat er op jouw profiel niets over Italiaans, alleen Porsche en Donkervoort!
    Verder verspreidt jij hier grotendeels links naar andere site zonder deze te checken, een simpel voorbeeld is de link naar de site van ADAC betreffende "Impfschaden aufgrund angeordneter Massenimpfungen". Toen bleek dat dit nieuws al meer dan 2 jaar oud was kwam de zielige reactie "Overigens: wie zegt dat het er sinds 2018 stond? Dat zou ik ook zeggen als ik de ADAC was". Echter bleek (na 5 minuten zoeken) dat dit inderdaad al jaren op de site stond..

    Ik vraag me af, en ik denk meer mensen met mij, waarom jij dit forum heb uitgekozen om jouw (ongefundeerde) mening te uiten.. Ik heb jou, en dat doe ik echt niet snel of zomaar, een paar malen vragen gesteld die jij weigert te beantwoorden..

    En dan als laatste "Maar deze oorlog is willens en wetens uitgelokt! Waar twee kijven, hebben twee schuld.", heb jij geschiedenis op school gehad? Voor mij was het een examen vak op het het Atheneum. Bij lang niet alle oorlogen hadden er 2 schuld!!
     
    MvT likes this.
  21. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Beste Rob,

    Wat wil je weten over de ex Sovjet-Unie landen? Ik ken deze zakelijk gezien (en ben er meerdere malen geweest) maar ben er nooit op vakantie geweest. Naast de door jou genoemde landen Rusland (Moskou) , Oekraïne (Kiev), Polen (Poznan) hebben/hadden wij vestigingen in Roemenië (Timisoara), Bulgarije (Plovdiv), Slovenië (Ljubljana) en Moldavië (Chisinau). Met veel (oud) collega's in deze landen heb ik contact. En vooral in Moldavië maakt men zich nu ernstige zorgen omdat daar ook een grote Russisch georiënteerde bevolkingsgroep bevindt.
     
  22. Mikestradale

    Mikestradale F1 Rookie

    Jan 25, 2006
    2,596
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    Ik word er een beetje moe van om hier op Fchat al dat fake news van Twitter gerepost te zien worden. Eerst met corona en nu ook al met Ukraine met twee overduidelijke nep-CNN accounts verpakt in een extreem-rechts sausje.

    Zullen we weer over Ferrari’s gaan praten?
     
    MvT and bertdeboer340 like this.
  23. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,287
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Succes met je research, ga vooral lekker verder met al dat Corona gezever op dat denigrerende toontje, daar hebben de slachtoffers daar geen zak aan, er is niets maar dan ook niets wat er in de afgelopen acht jaar gebeurd zou kunnen, rechtvaardigt om met zoveel geweld deze bevolking te terroriseren en hun land uit te jagen, alleen omdat een omhoog gevallen ex KGB burgemeestertje uit Sint Petersburg last heeft van grootheidswaanzin en niet kan verkroppen dat Rusland helemaal niets voorstelt op globaal of economisch niveau. Dat wordt straks alleen nog maar erger als omringende landen zijn gas en olie niet meer nodig hebben, waar ze 60% van hun inkomsten uithalen, wat verdeeld wordt onder zijn 600 vriendjes, die boven de wet staan en voor 99% de rijkdom van Rusland bezitten en de overige 1% moet worden gedeeld door de overige 140 miljoen Russen en deze 600 zogenaamde oligarchen met velen dit in de UK investeren om daar gelijk een staatsburgerschap ( vanaf 1 miljoen pond investment)) mee kunnen aanschaffen en vervolgens de partij van Vriend Boris daarmee spekken, om daar in het parlement ook een vinger in de pap te krijgen…….. inderdaad Rob goed idee om eens wat te lezen, zoals ik reeds zei Whatever! en ik leef mee met de mensen daar en hoop dat dit snel tot een einde komt!
     
    bertdeboer340 likes this.
  24. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,287
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Goed idee!
     

Share This Page