Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 102 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Weer een "geweldige" bijdrage aan de discussie: niet ingaan op vragen en geen excuses voor het beledigen van een ander forumlid.
     
  2. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Ik dacht dat deze onzin nou wel eens was gestopt, maar helaas ze hebben een nieuw virus op het oog met alle bijbehorende CT's al....
    Hou toch op met het kijken van al dat nepnieuws op youtube en het lezen van roddelpraat en ga lekker leuke dingen doen.
    Het is zomer en de wereld is open! De meeste mensen hier hebben een leuke auto/motor of fiets, dus doe daar iets leuks mee en besteed je tijd aan leuke/positieve dingen.
     
    Ferryducati likes this.
  3. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,377
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Harry de planeet redder blijft de andere kant op kijken, zijn goed recht. Ondertussen maar doordrammen dat alles complot theorieën zijn en nep nieuws met een aanname dat mensen hier geen leuke dingen doen. Dit is tot nu toe de bijdrage van onze planeet redder in het corona draadje.

    De WEF Davos meetings van afgelopen maand zeggen hem niets hij wil er niets van weten en schuift alles onder nep nieuws.

    Ben benieuwd of er ooit een inhoudelijke reactie zonder drogredenen van hem komt.

    Hieronder nog wat nep nieuws, er zijn geen andere belangen, niemand die grof geld verdient aan aan de covid-19 plandemie.

    “Profiting from Pain” ook in Nederland zien we dit met mondkapjes deals.

    https://rumble.com/v15xc1l-may-24-2022.html

    Lach ook even mee onder de tafel maar onder een steen mag natuurlijk ook, en als je echt wil mee lachen doe je dat samen met bijvoorbeeld Bill Gates.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  4. GTHill

    GTHill F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Jul 1, 2006
    14,053
    Double Wide
    Full Name:
    GT Hill
    3 day ban for @st@ven for personal attack.
     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  5. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Dus dat de regering ons zogenaamd onder controle/kort probeert te houden is iets heel ergs, maar iemand verlinken bij moderators is dan weer leuk?
    Ik vind dat vrij bijzonder allemaal.
     
  6. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Vrij bijzonder vergelijk inderdaad
     
    bigodino and rob.kruiswijk like this.
  7. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ja drie dagen een ban op een autoforum is 100% hetzelfde als beperking van je bewegingsvrijheid t/m consequenties voor je baan (zie rechtzaak KLM).
     
  8. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Iets meer begrip voor Harry mag wel, zolang de KLM hem nog overal naar toebrengt ziet hij geen probleem, zolang hij overal met 3 prikken binnenkomt ook niet. Dat zijn problemen van anderen die Harry niet heeft, hij doet het voor de ander mits die ander maar doet wat Harry doet. Corona-ontkenners, anti-vaxers en complotdenkers zijn egoïsten! De wereld is open, minstens tot september en dan komen er 10 miljoen besmettingen bij volgens de wetenschap, Corona en misschien ook wel de apenpokken (die staat al op de A-lijst, kom op, dat is niet voor niets!).
     
    Ajax de 1e likes this.
  9. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Beide hebben gelijk (in mijn ogen). Positief denken is nooit verkeerd maar alert zijn ook niet. Het is verrassend dat er al "voorspellingen" zijn die in het najaar cijfer matig gaan uitkomen (hoe wonderlijk) en daardoor weer allerlei grondrechten aan banden gaan leggen. Ik denk dat we inmiddels wel geleerd (moeten) hebben dat die weg niet de juiste is. Kijk hierbij naar andere landen die het "anders" aanpakte en zelfs beter erdoorheen kwamen...

    Het punt van Harry om niet in het "negatieve" te blijven hangen is ook een juiste instelling, ik genoot afgelopen weken volop en kwam nergens een beperking tegen. Dat omdat ik niet met openbaar vervoer in Italie reisde, Harry wel en moest prompt een masker op, die vervolgens na betreden door iedereen vrolijk weer werd afgezet... Hoezo zinvol? Dat laat hem (en mij) er niet van weerhouden om positief te zijn en van de vrijheid te genieten.

    Nee, ik denk dat de grootste impact (achteraf gezien) niet bij het virus zelf ligt maar bij de verhoudingen onderling. Dat vind ik persoonlijk het grootste verlies (naast diegene die er letterlijk ziek van zijn geweest, mijzelf inclusief maar was er na 2 weken weer vanaf):
    de onderlinge in-tolerantie voor elkaars standpunt.
    Laten we proberen die van elkaar te respecteren (of op zijn minst te accepteren) en proberen positief te denken.
    Dat wil niet zijn dat ik niet kritisch ben op wat er allemaal is voorgevallen, ik ben van mening dat het goed uitgezocht moet worden en verantwoordelijke daarvoor moeten verantwoorden. Lessen getrokken moeten worden. Er is teveel voorgevallen (wat zelfs mensenlevens heeft gekost!!!!) om dat voorbij te laten gaan.

    Afijn, positief denken en genieten van onze passie is mijn motto en stap daarom ook zo in.

    Forza Ferrari!
     
    roger_l likes this.
  10. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    De vele bijwerkingen van het Pfizer-vaccin komen nu ook naar boven uit de documenten die de FDA onder gerechtelijke dwang moet vrijgeven over het Pfizer-vaccin (ze wilden dat eigenlijk pas over 75 jaar openbaren maar daar stak de rechter een stokje voor)

    https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-postmarketing-experience.pdf

    Op pagina 30 van dit tot dusverre geheime rapport staat als eerste (tis gewoon alfabetisch, vandaar) 1p36 deletion syndrome. Een chromosoom dat verwijderd wordt, en dat schijnt dus hetzelfde chromosoom te zijn dat Down veroorzaakt (gebeurd uiteraard heel langzaam, bij iedere celdeling vanaf het moment van vaccinatie mist er een chromosoom, merk je waarschijnlijk weinig van)... het was toch een complottheorie dat het DNA gewijzigd kon worden, een gentherapie? Is het dat ook nog als Pfizer dat zelf bekend maakt dan?

    De 2de in het rijtje, Hydroxyglutaric aciduria, is een aantasting van de hersenen. Het rapport dateert van 28 februari 2021, op zich knap van die mannen bij Pfizer dat ze na 3 maanden vaccineren dergelijke uiterst zeldzame bijwerkingen al in de praktijk tegenkwamen en ook al konden diagnostiseren.

    Het aantal bijwerkingen uit dit vertrouwelijke rapport van Pfizer zelf beslaat overigens 9 pagina's, dus statisch gezien is de kans natuurlijk klein dat je er meerdere tegelijk krijgt. Na 2 jaar vaccineren zal de lijst wel wat langer worden.

    Ik moet Pfizer wel nageven dat het goed onderzocht is dat vaccin, vanaf dag 1 vanaf de tijdelijke toelating en het startschot voor de wereldwijde vaccinatie hebben ze alles op de voet gevolgd. Voor de goedkeuring voldeed een klein rapportje, sindsdien hebben ze al meer dan 100.000 pagina's gevuld.

    Blijft de vraag alleen nog waarom de FDA het 75 jaar onder de pet wilde houden.

    Bij Novavax is de FDA inmiddels wat scherper geworden:
    https://www.deaandeelhouder.nl/nieuws/2022/06/03/novavax-onderuit-vanwege-risicos-coronavaccin/
     
    Ajax de 1e likes this.
  11. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    De papieren liggen er. Blijft natuurlijk de vraag, waarom massaal de kop in t zand wordt gestoken. Zou de ontkenningsfase ooit nog over gaan in besef, en nóg moeilijker: het toegeven? Wat moet er gebeuren voordat men massaal in actie komt?
    Het is geen complot, het ligt gewoon op tafel. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat mensen de overheid zó blindelings vertrouwen.
    De uitspraken van Kaag bij het WEF liegen er niet om, ze kan onverstoord verder gaan met haar verwoestende beleid! Hoe dan!
     
  12. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,279
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    nou, ik ben weer terug. Eenmalig echter want dit is mijn laatste post op dit deel van het forum

    jarenlang was de Nederlandse sectie van ferrarichat als een bruin café, een hoop lol en informatie. Af en toe wat wrijving, soms even heftige discussies en hier een daar zelfs wel eens wat ruzietjes, persoonlijk drama van zakelijk of privé aard en natuurlijk alle owners die weer trots hun laatste aanwinsten presenteerden. Alles werd hier gedeeld. In de hoogtij dagen meerdere pagina’s vol per dag!

    Met de laatste jaren kwam Corona en daarmee is het forum veranderd in een heftig gepolariseerde plaats.

    een zeer klein aantal lieden meenden en menen dit auto forum te moeten gebruiken voor het verspreiden van wat zij zien als de waarheid. Doof voor tegenargumenten en soms zeer op de man spelend lokten en lokken ze reacties uit die dan vervolgens weer als infantiel kunnen worden afgedaan. Of ze werden gemeld bij een moderator..


    Kortom, dit forum geeft ze, nota bene gesteund door de moderators hier, een plaats die ze zichzelf hebben toegeëigend en waar ze ongestoord hun geloof kunnen verkondigen.

    Dit forum biedt dus een plaats aan mensen die het anders gebruiken dan waar het forum voor bedoeld is, namelijk het praten en schrijven over en het delen van de passie voor auto’s en Ferrari in het bijzonder.

    Precies deze redenen waren voor mij bijna 14 jaar geleden de reden hier te komen.

    Zoals ondertussen voor velen die zich hier niet meer laten zien, is de huidige situatie nu voor mij de reden deze laatste post te schrijven.


    Voor alle mensen hier die om dezelfde redenen als ik hier kwamen, bedankt voor de lol en de verhalen.
    Voor de paar hardnekkige bezoekers en de veroorzakers van deze situatie op het forum heb ik niets meer dan alleen een middelvinger.
     
  13. GTHill

    GTHill F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Jul 1, 2006
    14,053
    Double Wide
    Full Name:
    GT Hill
    I'll tell you the same thing here as I did in response to your PM.

    A member can have whatever opinion they like but personal attacks will receive a ban. The means calling someone a vulgar name. That's why you were banned. We (the mod team) don't care what side of a particular issue a member is on.
     
    Ajax de 1e likes this.
  14. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Je dweept met de werkelijke veroorzakers van deze situatie. Je doet precies wat ze je hebben opgedragen (had ik maar zulk personeel). Wij hebben hier niet om gevraagd, noch over kunnen stemmen, het is bepaald door bepaalde lieden. Ik ben geen voorstander van een totalitair regime. Ik hoop niet dat je kramp krijgt in je middelvinger (daar zijn technieken voor), en dat het besef gaat komen dat je je pijlen eens tegen de beleidsmakers gaat richten, en niet naar de mensen die hier niet om hebben gevraagd, of het niet met deze hele hoax eens zijn. Dát is de werkelijke oorzaak van de (al dan niet doelbewuste) tweedeling. Maatschappelijk is dat ook zo gaande, dus dat dat hier ook gebeurt, is niet zo vreemd.
    Overigens zijn de fora waar ‘het onderwerp’ gecensureerd werd, ook niet meer gezellig. Het heeft dus niet met de topics te maken, maar met een tweedeling in de maatschappij.
    Maar wees niet bang, de volgende ronde wordt al weer door de beleidsmakers klaargestoomd, en of je het leuk vindt of niet, het gaat wederom verdere gevolgen hebben voor de gezamenlijke hobby.

    Uiteindelijk ging het om keuzevrijheid, die zwaar bekritiseerd werd door velen. Tot ik aan de poort stond bij een circuit, en mij om een vaccinatiebewijs werd gevraagd. Ik was werkelijk perplex! In de buitenlucht!!! Een wildvreemde die mij naar mijn gezondheidsstatus gaat vragen. Bizar! Dáár ging dit over. En daar komen we op een punt waar ‘derden’ (waar jullie ook toe behoren Steven!) over mijn gezondheid en lijf gaan beslissen. Of je daar nu wel of niet over wilt horen, maar zo liggen de feiten! NIEMAND heeft ook maar iets over MIJN lijf en gezondheid te beslissen. Maar daar gaat verandering in komen, want de regels gaan nog veel erger worden. Tot uitsluiting van medische hulp en deelname aan normale maatschappelijke zaken aan toe misschien zelfs het onthouden van onderwijs). En ja, daar is die dan: uitsluiting van toegang tot het circuit.
    Contant geld wordt in zeer rap tempo afgeschaft, digitale currency ingevoerd, en oh wee als jij niet doet wat ‘de beleidsmakers’ zeggen: je raadt het al, je kan geen betalingen meer doen. En dat wordt door een kleine selecte groep narcisten momenteel feilloos uitgerold.
    Jij hoeft hier niet te lezen, maar doet het toch, waardoor jij het hier niet meer gezellig vindt. Als het onderwerp weg is, dan is de wereld ineens weer gezellig. Dan bestaat het allemaal niet, kan je genieten, als je maar doet wat er gezegd wordt. Droom lekker verder St@ven, voorzichtig met je middelvinger, jouw Brave New World wordt helemaal geweldig voor de Ferraristi!
     
  15. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Neem vooral rust de komende tijd. Als voor jou een samenleving bestaat uit 2 kampen, waarbij de ene kant van het kamp op volstrekt irreële basis ('je doet het voor de ander' of 'gevaccineerden kunnen het virus niet meer krijgen' en meer van dat soort onzin) de andere kant wil uitsluiten van diezelfde samenleving, want dat was het geloof in september 2021, dan wens ik je veel succes. Als je enige verdediging voor een andere mening van een ander is diegene uit te maken voor rotte vis, succes! 'De andere kant' wil maar één ding, samen een hoop plezier hebben zonder dat een overheid, gesteund door de media, bevolkingsgroepen tegen elkaar uitspeelt. Dat laatste hebben ze met verve gedaan, en jij bent erin getrapt. De ongevaccineerden zijn zonder 1, 2, 3 of zelfs 4 prikken niet bij bosjes omgevallen, beschouw dat als een feit (zelf was ik 2 dagen ziek...). Voor je eigen gezondheid is er maar één verantwoordelijke aan te wijzen: jijzelf. Om die verantwoordelijkheid bij anderen neer te leggen is van de zotten, om ze om die reden uit te sluiten van de samenleving is schizofreen, maar dat is wel gebeurd. Iedereen hier snapt de passie voor Ferrari, maar snapt tegelijkertijd de passie van een ander voor ongeacht welk ander merk. In de basis verschilt de passie namelijk niet. Als jij die passie ophangt aan de mening van een ander of die wel of niet voorstander is van een prikkie of er een andere mening op nahoudt: succes! Als je ieder ander uitsluit op basis van een andere mening wordt de wereld heel erg klein voor je. Geen probleem hoor, het blijft je eigen keuze. Een liberaal mens accepteert ook andere meningen. Drang en dwang is een typisch verschijnsel van krachten die hun macht verliezen.
     
  16. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,377
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2541 rob.kruiswijk, Jun 10, 2022
    Last edited: Jun 10, 2022
    Duurt niet lang meer of we hebben hier een extra draadje nodig voor het apen pokken virus. Dit om verwarring te beperken met corona.

    De eerste briljante vaccinatie ideeën komen zoals gewoonlijk uit Duitsland.

    https://www.frontnieuws.com/homoseksuele-duitsers-moeten-zich-laten-vaccineren-tegen-de-apenpokken/

    Ben benieuwd of er al een route kaart ergens in de maak is, bijvoorbeeld om alvast in de Reguliersdwarsstraat in Amsterdam een vaccinatie/test A-locatie te openen. Knaagdieren afschieten?

    Gelukkig is het apenpokken virus simulatie in Munchen al afgerond en een vaccin reeds beschikbaar, dus iedere Nederlander geboren vanaf 1974 kan een potentieel revenu target worden voor de farmaceutische industrie.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  17. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Het begint maatschappelijk nu wel een beetje te wrikken, het besef begint te komen dat het allemaal niet pluis is, en terrorist Rutte wordt inmiddels uitgekotst door een meerderheid binnen zijn eigen partij.
    Onderwijl worden er zielige pogingen gedaan, om wederom angst te zaaien met UFO's, katten die corona kunnen overdragen, nog immer niet-bewezen mondkapjes die weer uit de kast worden gehaald.....en dat alles om een nieuwe wereld te scheppen.
    Nederland wordt verkocht als zijnde een tweede Hongkong, met niet minder dan 30 miljoen inwoners.......mag je drie keer raden waar je Ferrari, Porsche of andere exoot gaat belanden. En dan wordt ook duidelijk waarom de boeren 'geruimd' worden. Voor de bejaarden maakt dat geen moer uit, die kunnen nog even genieten, en zullen dit allemaal niet meer mee maken.
    Kijk mee en geniet van de ‘vooruitgang’:
    Image Unavailable, Please Login
     
    rob.kruiswijk likes this.
  18. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,377
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Gelukkig zijn er 110.000 experimentele apenpokken vaccins besteld om te verdelen tussen de EU lidstaten. We hebben al 900 gerapporteerde gevallen in de EU. Vaccin goedkeuring komt later maar dat is voor de swappies geen probleem.
    Nog even volhouden dus… eind juni is het vaccin beschikbaar, nu nog een Apenpokken PCR test en het circus start weer van voor af aan.

    https://cafeweltschmerz.nl/virus-vaccins-veel-winst-eu-koopt-110-000-apenpokkenvaccins-in/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=virus-vaccins-veel-winst-eu-koopt-110-000-apenpokkenvaccins-in


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  19. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Volgens mij is echt helemaal niemand bezig met die apenpokken, behalve jullie wappies.

    En ik heb al vaker gezegd dat die site alleen maar onzin-nieuws verspreid.
     
  20. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,377
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Dus Stella Kyriakidou Eurocommissaris voor Gezondheid en Voedselveiligheid welke zojuist een contract voor 110.000 apenpokken vaccins getekend heeft voor verdeling over de EU lidstaten is onzin nieuws en ze is dus een wappie volgens jou?



    Blijf vooral de andere kant uitkijken dat is je goed recht, helaas geen inhoudelijke reactie op de aankoop van 110.000 apenpokken vaccins anders dan dat het onzin-nieuws is en niemand is daar mee bezig.

    De feiten doen er niet toe:
    - 110k apenpokken vaccins zijn besteld met 900 gevallen in de EU.
    - het apenpokken virus staat al op de A-lijst na eerste gevallen in Nederland

    https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2022/05/21/melden-van-apenpokken-besmetting-noodzakelijk-om-virus-goed-te-bestrijden

    - de WHO is er ook mee volop bezig en heeft al een link gelegd naar : “Het opheffen van coronamaatregelen voor reizen en evenementen heeft de verspreiding (van het apenpokken virus) in de hand gewerkt.” !!

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5312298/who-uitbraak-apenpokken-eerder-dan-gedacht

    - Naams wijziging door WHO. (Geweldig laten we er democratisch over stemmen)
    https://www.ad.nl/buitenland/who-zoekt-nieuwe-naam-voor-apenpokken-deze-naam-is-discriminerend~aa108ceb/

    - Duitsland en Spanje lopen voorop met vaccineren

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1809447105/spanje-en-duitsland-gaan-risicogroepen-inenten-tegen-apenpokken



    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  21. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    481
    Hebben jullie echt niks beters te doen?
     
    dirktor, djfrens, franc 355 and 4 others like this.
  22. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Jazeker, maar deze situatie en wat er nog gaat aankomen, heeft directe gevolgen voor mijn toekomst(plannen), wel of niet investeren, akkoord gaan met langlopende contracten, enz. Ik en nog een aantal zitten er dus bovenop!
    Of je het nu wel of niet wil horen: er is al een uitgebreid netwerk ontstaan, die alleen nog geld uitgeven bij bedrijven en particulieren die tegen de voorgaande en komende maatregelen zijn of waren. Daar horen jullie dus niet meer bij, plus daar komt bij dat ook jullie vroeg of laat getroffen zullen worden. Hoe, dat mag je zelf uitzoeken.
    Het is te makkelijk om alles wat niet in je narratief past als NAZI, wappie of complotdenken weg te zetten. Er zijn gewoon teveel tegengeluiden (wereldwijd)!

    Het artsencollectief ziet het ook verkeerd??? Je kan onder je steen blijven leven, maar er moet een moment komen, dat je zegt "Heeeey, het is toch allemaal niet zo fris wat er gebeurt!"
    https://artsencollectief.nl/beschermt-minister-dijkgraaf-wetenschappers-selectief/
    (overigens is dit puur communisme, ooit nog een vies woord! Weten we daar nog iets van?)

    Alles wat er nu gebeurt hangt met elkaar samen: boeren, opname van vluchtelingen, woningnood, digitale corona paspoort, Oekraïne, benzineprijzen, milieuterreur, zorgschaarste, financiële markt, crypto, manipulatie door de overheid (cijfers/statistieken)......er wordt hard gewerkt door het WEF.
    En inderdaad hebben gewone mensen geen zin om zich hier in te verdiepen. Het is best moeilijk te vatten allemaal... ;)

    Feit is dat steeds meer mensen wakker worden en vragen gaan stellen. Maar ik bespeur ook 'strijders' die het opgeven. Je ziet de sneuheid in hun ogen, hun zwakte, het opgeven, en vroeg of laat rennen ze naar die spuit....(die overigens niet deed wat men beloofd had).
     
    roger_l and rob.kruiswijk like this.
  23. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,377
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2548 rob.kruiswijk, Jun 24, 2022
    Last edited: Jun 24, 2022
  24. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,377
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  25. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Vraag iedere werkgever hoe hoog het ziekteverzuim op dit moment is en je hebt het antwoord op je vraag... of kijk om je heen... of volg een paar autominnende YouTubers... om de haverklap stevig ziek
     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.

Share This Page