Ik dacht al, waar blijft ie ? En Rob, wil jij voortaan eerst even bellen welk shirt je aantrekt ? ...................................................................................... Gijs, jij vroeg mij nog per mail om bepaalde "zaken" in het zwembad... Nou, ik had er 3 besteld maar ze lagen nog te pitten in die camper..... Volgende keer even die 512 van Marcel/Cello tegen de achterdeur aanrijden om ze wakker te schudden Image Unavailable, Please Login
Nou nou nou, Dat is ook weer niet nodig... Zonde van die TR. Ik denk dat alleen wat gas geven met dat ding voldoende is om die mensen wakker te krijgen.. Want goeiendag: wat maakt dat ding een geluid zeg
henkie, volgende keer bel ik eerst op wat voor T-shirt ik aan mag doen en anders kom ik zonder shirt aanzetten. en "bepaalde zaken" in het zwembad waren het er maar 3 stuks? te weinig.Rob
Roel, ik weet zeker dat het niet persoonlijk bedoeld is ... al is er wel een overduidelijke overeenkomst ... de EXCLUSIVITEIT
http://video.google.com/videoplay?docid=-3874839888277649659&q=best+motoring http://video.google.com/videoplay?docid=-6612467742832016983&q=best+motoring leuke videotjes.. de moeite waard om te bekijken!
575GTC, "De Peel " is alleen voor FCN-members. het begint om 10.00 tot 17.00.dus als je er heen gaat moet er om 8.30 al bij de ingang van de vliegbasis zijn om eventueel foto's te maken van de aankomende wagens. zelf kan ik deze keer niet gaan helaas. Rob P.S, bedankt voor je prachtige foto's van de "Deil-meeting".
OK ik kom niet.... ik ga niet een beetje braaf achter een hekje staan wachten terwijl ik foto's maak die in het fcb clubboek komen.
graag gedaan u ook bedank voor de rit jammer dat je daar niet zomaar naar binnen mag. Ik weet nog niet of ik ga als ik zaterdag niet veel te toen heb en vrijdag niet te laat in mijn bed lich dan ga ik messchien nog wel
Hallo Roel, bedankt voor je PM. De mensen vroeg zich zaterdag natuurlijk af waar je was, maar als ze bij mij ook voor de deur stonden met 7 loten voor de postcodeloterij ter waarde van EUR 735.566,00 dan kwam ik ook niet.
Vandaag toch maar naar de peel gefiest was de moeite waard : - Daytona Spyder - 512 BB LM 3 F40's - en nog heel veel meer wat opviel was dat er geen 1 575 en geen 1 612 waren en maar 1 F430 en maar 1 360 Modena en 2 360 Spiders daarin tegen waren er wel een hele hoop klasiekers mocht jammer genoeg niet naar binnen zoals van te voren al gezecht maar van af buiten had je ook goede kijk op de baan dus dat kwam wel goed
Kijk, dat is juist de clou van FCN en zulke meetings. De gewone auto (328/348/355) is niet gewenst, niet bijzonder genoeg.
dat viel juist ook wel weer op van de 308 tot de F355 waren juist ook weer een hele hoop maar van een testarossa was er maar 1. de verhoudig waren een beetje raar
Dat is nou zo idioot van fcn, en daarom wil ik er ook liever geen contact mee, omhoog gevallen piepo's. Een Ferrari is een Ferrari. Ik zie zelfs liever een F355 dan een 360 of 430. bij fcb is dat heel anders, daar hebben we geen mensen die het te hoog in hun kop hebben zitten. Wat een dom land is dat Nederland toch ahhhh hoe kun je trost op een Officiele Ferrari club zijn als de helft van Ferrari's niet welkom is. Gewoon weg achterlijk! ahh dat lucht op!
Heren, heren ! Bij FCN-evenementen mag zich voor ieder evenement iedereen inschrijven, ongeacht het type Ferrari. Dat je met je F40 liever naar De Peel gaat en niet naar een tourrit lijkt mij logisch. De meeste F40 bezitters hebben om te touren ook nog wel een andere Ferrari in de garage staan, en nemen die dan wel mee. De enige begrenzing is het aantal deelnemers; snel inschrijven zorgt er ook voor of je wél of niet kunt meedoen. De Peel is een 'besloten' feestje, omdat De Peel 8 weken van te voren een lijst van deelnemers mét autovermelding, paspoortnummer etc etc wenst te hebben, en fotograferen mag terplekke ook maar zeer beperkt. Dat zijn regels van De Peel, niet van FCN. Ballotage is er maar 1 keer, en dat is bij de inschrijving. Je wordt ook daar niet geselecteerd op type Ferrari, maar of je je sporen verdient hebt in het witte poeder of door gewoon te werken voor je geld.
Rogier, we maken maar een geintje he.. Ik heb zelf die FCN dvd's allemaal hier (van Bram/Kingpin) en daar rijdt ook van alles. Maar ik heb wel een paar keer gehoord dat de selectie van inschrijvingen door een zeer donkere Ray-Ban wayfairer bekeken wordt. Jij staat er dichter bij dan ik of dat zo kan zijn. Werken voor mijn geld ?? Maar weet jij wel hoeveel werk het voor mij elke dag is om al die zakjes precies af te wegen ?? Daar word ik echt heel moe van hoor ! Image Unavailable, Please Login
Henkie en ik 'lenen' wel eens dvdtjes van elkaar. Nietwaar Henk ?! Waar blijven trouwens foto's van de Peel ? Desnoods door het gaas geschoten ?!