Guess I’ll start. Thinking about taking off model designation. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
I think that since you have the silver wheels and the orange brakes...at least it matches. I took it off mine when I clear-wrapped the car just to see how it looks and I like how much more clean it is.
some pics from a few weeks ago. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Cool angle on first pic of purple model. These new look/top exit exhausts are something else, make the car look more futuristic.
That’s a good looking car. And to the OP- I think properly specced without all the CF. While I don’t mind the look of the cf- it pushes the Msrp well above 300k. For that price you are in 720 territory. I think 260k is the sweet spot for Msrp for this car
This one is mine Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
At cars and coffee this morning. Beautiful. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Here's mine, Burton Blue: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login