Spa Italia zondag 17 juni 2018 | FerrariChat

Spa Italia zondag 17 juni 2018

Discussion in 'Holland/Belgium' started by robin348C, May 30, 2018.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin
    Zie www.spaitalia.be

    Vorig jaar vond ik het een erg geslaagd evenement, dus ik heb me voor dit jaar weer ingeschreven.

    Zijn er anderen geïnteresseerd om te gaan?

    Voor-inschrijving sluit trouwens 10 juni. Op de dag zelf zijn ook kaarten te koop maar de kans is redelijk groot dat de sessies op de baan dan uitverkocht zijn.
     
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Net 6500km in 2 weken gedaan dus ik sla denk ik effe over maar onderschrijf dat het een leuk evenement is.
     
  3. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin
    Het is pas over 2.5 week Fred! ;) Tegen die tijd wil die F430 graag weer eens gereden worden :D :D
     
  4. stekkefun4

    stekkefun4 Formula 3
    BANNED

    Nov 22, 2006
    2,232
    Belgium - Europe
    Wij zullen er zijn met een delegatie van 10 Ferraris
     
  5. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,128
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Ga je rijden Robin ?

    Wat een chaotische website zeg, nauwelijks en programma te vinden … (imo ) eindelijk toch gevonden …

    Zal wel net zoiets zijn als vorig jaar ?? Of zoek ik verkeerd ?



    Image Unavailable, Please Login
     
  6. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin
    Ik ga rijden ja. Tijdschema is onbekend nog, helaas. Ik zal eens vragen. Zal inderdaad wel zoals vorig jaar zijn.
     
  7. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,128
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Uit de media hoor je berichten over een volledig verzopen circuit .... tunneltje ingang vol met modder etc .... www.autojunk.nl
     
  8. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin
    Ik zag het ja. Niet normaal! Nou goed, ze hebben 2 weken om het droog te maken :D
     
  9. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,128
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Ach .... een Mud Run is toch ook weer eens wat anders .... :)
     
  10. fdekeu

    fdekeu Formula Junior

    Jun 19, 2008
    582
    Belzium
    Full Name:
    Frank
    Robin,

    Ik ben er ook weer bij
    Tot dan,

    Frank
     
  11. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin
    Leuk!
     
  12. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Geen last van want ik ga het circuit niet op. We zijn er zondag ook en de Mondial staat bij de VIP plaatsen. Nu even flink duimen draaien dat het droog blijft!
     
  13. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,128
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Maar … wie gaan er evt nog meer naar Spa ?
     
  14. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    #14 Dino2010, Jun 5, 2018
    Last edited by a moderator: Jun 5, 2018
    Ik in ieder geval niet!
    Eerste jaren was het daar fijn. Tegenwoordig is het een chaotisch georganiseerde volkskermis. Mama's met kinderwagentjes en debielen die tegen auto's aan leunen. Welbedankt. Ik blijf hoe langer hoe meer op mijn honger zitten wat betreft F-events. Ferrari Racing Days op Spa, in mei was een lachertje. Een schande. Een nulliteit van de bovenste plank. de fulltime-mongool die dat op poten gezet heeft, had beter eens naar een aantal video's gekeken van de Racing Days toen die nog door F-Importeur Jacques Swaters georganiseerd werden, zo'n 20 jaar geleden bvb.
    Op de Ferrari Racing Days had ik behoorlijk de pest in over de volgende dingetjes.
    -F-Parking onbewaakt, 2 idioten die je zeggen waar je mag staan en weg zijn ze.
    -Het eten was rek:
    -Een ontbijt waar een dwergmuis bij verhongert
    -Een lunch waar een Senegalese fabriek-grootkeuken fier op zou zijn
    -De drank was super rek, ze hadden zelfs geen Cola, of toch wel... een of andere Italiaan had een zelfgebrouwen drankje op basis van vitriool cola durven noemen
    -Champagne, pardon? Wat is dat? Nee, dat hebben we niet. Er zijn wedstrijden, ziet u. En dan serveren we geen alcohol. Maar dat 99% van het publiek nu net niét op het circuit racete, dat waren ze uit het oog verloren.
    -De Ferraristore-truck van zo'n gigantische 5 meter op 3, die had behalve kindertruitjes ook kinderpetjes, en dan mag ik ook de kinderbroekjes en -rokjes niet vergeten. Er waren ook een paar brol-blingbling horloges en andere waardeloze gadgetjes te koop.En dan de uitgebreide baby F-spelletjes. Wat een spannende Ferrari-sfeer, hier. Die klote financie-genieën hebben zeker 218 euro binnengehaald dat weekend.
    -Dan maar in de luxueuze Hospitality Lounge gaan rondhangen: Literatuur: 0, Koopadvies en/of kennis van de 488 Pista die daar stond: een dikke 0, Cataloogje te krijg, of te koop? Ooh nee, die hebben we hier niet. Wat zijn die gasten toch gemotiveerd. En het hele personeel dat ik die dag gezien of gesproken heb? Een paar wanhopige, bijna verloren gelopen Italianen, en de rest? Oostblokkers, Oostblokkers en nog eens Oostblokkers. Ik hoef geen kinderpetje van een slecht geschminkt Pools wijf te kopen, die het woord Credit Card nog niet kan uitspreken, laat staan Bandiera Tricolore of zo. Jongens, wat een vooruitgang, de belevingswereld van het moderne Ferrari. Intriest is het.
    Men zegt voor alles "een eerste keer". Wat betreft Ferrari onder het huidig bewind zeg ik meer en meer " een laatste keer".

    Vooruit, misschien wordt die SpaItalia nog leuker dan de Racing Days! :D
     
  15. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin
    De laatste jaren was Spa Italia inderdaad een ramp. Echter vorig jaar was er duidelijk een andere organisatie en vond ik het redelijk goed. In ieder geval niet meer van die, laten we zeggen, niet hoog opgeleide dames die over je auto hangen voor een foto zoals ik enkele jaren terug had.

    Vreemd dat de racing days zo tegen vielen. De Finali Mondiali in Valencia vonden zowel mijn vrouw als ik fantastisch. (En een hele grote shop). Maar ik geef toe dat is alweer wat jaartjes geleden.
     
  16. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Ik was op de laatste Finali Mondiali in Mugello en die waren grandioos georganiseerd.
     
  17. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Reeds een aantal jaren geleden was het een 2 daags evenement dat slecht was georganiseerd maar wel gezellig, nu is het een 1 daags evenement, zeer slecht georganiseerd (ook een slordige bagger website) en een kermis zonder ziel.
     
  18. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Klopt! Als je enigszins aan je F gehecht bent, blijf je er beter weg.
     
    Jonkheer likes this.
  19. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,128
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    De Racing Days vielen (mij) helemaal niet tegen Robin … heb het er prima naar mijn zin gehad.

    Maar mijn doel is daar alleen om te netwerken, FXX K programma bewonderen en foto's te maken ...
     
  20. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin
    Mooi zo!

    Mijn doel op Spa Italia is om lekker op het circuit te rijden. Het blijft toch een van de mooiste circuits ter wereld en het is een unieke kans om met andere mooie Italiaanse auto’s op dat circuit te rijden voor een niet zo belachelijk bedrag. Vorig jaar was Spa Italia voor mij de mooiste circuit dag van 2016, ondanks de wat rommelige organisatie, en ondanks dat de Ferrari’s onbeheerd (en bij elkaar in 1 groep) geparkeerd staan. Voor mij dus geen reden om weg te blijven maar om te gaan ;)
     
    Melvok and Ben308 like this.
  21. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    En zo is dat :)
     
  22. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,128
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
  23. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin
    Sport +300 ja. Hoef ik niet zo vroeg op
     
    Jonkheer likes this.
  24. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,128
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    :) inderdaad ..
     
  25. robin348C

    robin348C Karting

    Apr 10, 2017
    148
    Leiden
    Full Name:
    Robin

Share This Page