Super Opkikkerdag (15 jarig jubileum) 28 augustus 2010 | FerrariChat

Super Opkikkerdag (15 jarig jubileum) 28 augustus 2010

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Spyker 007, Aug 4, 2010.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    #1 Spyker 007, Aug 4, 2010
    Last edited: Aug 4, 2010
    Heren en dames,

Zoals jullie wellicht weten hebben enkelen van ons vorig jaar meegeholpen zieke kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen door hen mee te nemen in onze Ferrari's.
    Hier de thread van vorig jaar: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=241553
    Wij weten allemaal hoe bijzonder het is om met een Ferrari te rijden.
    Stichting Opkikker is druk bezig met het organiseren van het 15-jarig jubileum en hoopt dat wij weer willen helpen deze zieke kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen.
    De bekende nederlanders zijn er, de televisie is er, laten wij voor de Ferrari's (of ander exclusief) zorgen!

Ik wil graag jullie aandacht vragen voor onderstaande:

Geachte,

Op zaterdag 28 augustus zullen wij het 15jarige jubileum vieren van Stichting Opkikker. Al 15 jaar organiseren wij dagen van ontspanning voor gezinnen met een langdurig ziek kind. Hierbij letten we op de mogelijkheden (en niet op de beperkingen) van het zieke kind. Het hoofddoel is bij te dragen aan de mentale energie van alle gezinsleden in deze moeilijke periode.

Op 28 augustus organiseren wij een Super Opkikkerdag op de Eemhof in Zeewolde. Hierbij zullen wij als een van de ruim 30 verschillende activiteiten, de activiteit 'rijden in een bijzonder luxe sportauto' aanbieden aan de gezinnen. Op dit moment zijn wij nog op zoek naar nog een aantal bijzondere bolides (én natuurlijk bijzondere chauffeurs) om alle ingedeelde gezinnen de kans te geven te rijden in zo'n speciale auto. Vanwege het 15 jarigjubileum zal er aan de meeste activiteiten een BN-er worden gekoppeld en ook er is ook veel media aandacht. Kortom een uitgelegen kans voor Stichting Opkikker om meer naamsbekendheid te genereren. Deze naamsbekendheid is ontzettend belangrijk bij het realiseren van onze doelstellingen.

Ik hoop natuurlijk op ontzettend veel aanmeldingen!

Alvast heel erg bedankt,
    Met hartelijke groet,

namens stichting Opkikker,

Daphne C. van Diemen

Coördinator evenementen

Stichting Opkikker
    Kerkstraat 92
    1354 AC Almere-Haven
    036-5386660
    www.opkikker.nl

Aanmelden kan via daphnevandiemen[at]opkikker.nl.
    Per mail zal zij dan meer informatie toesturen. Het zal gaan om een hele dag van 9:00 uur tot 15:30, alles wordt compleet verzorgd.

2. lewie

lewie Formula Junior

Apr 13, 2007
    524
    Netherlands
    Full Name:
    lewie
    Ik rijd vaker op deze dagen voor de Opkikker en ben er zaterdag de 28ste ook bij. Zijn altijd erg leuke en dankbare dagen om te doen. Kinderen of ouders komen altijd breed lachend en vrolijk uit de auto.
    Lewie

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik ben er niet, helaas, maar BBB is erbij met Harald achter het stuur.

Onno

4. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Ik ben zelf helaas op vakantie, maar dit zijn de goede berichten heren!!

1- Lewie
    2- Harald in de JazzyO 550
    3-

Wie gaat er nog meer?

5. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Zit "helaas" aan de "Cote"....

Veel succes, er zullen voldoende aanmeldingen volgen..

6. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Oct 4, 2009
    748
    Europe
    Full Name:
    René
    Mij lukt 't ook niet de 28e maar ik ga iets anders voor ze doen...blijft toch een heel goed doel!

7. lewie

lewie Formula Junior

Apr 13, 2007
    524
    Netherlands
    Full Name:
    lewie
    "SBS viert dit door zich in te zetten voor Stichting Opkikker die dit jaar eveneens vijftien jaar bestaat. Stichting Opkikker verzorgt Opkikkerdagen voor gezinnen met een langdurig ziek kind, zodat na veel vervelende dagen de leuke dagen toch nét iets langer duren. De werknemers en presentatoren van SBS 6 begeleiden de kinderen en ouders op die dag tijdens de vele uiteenlopende en bijzondere activiteiten. Diezelfde avond is rond 23.15 uur een verslag te zien in de extra lange uitzending van Shownieuws."

Misschien een leuke kijktip voor zaterdagavond.

Had zelf gehoopt dat SBS6 presentatrice Ellemieke Vermolen bij de sportwagens aanwezig zou zijn. Toen ik in het draaiboek keek, bleek Andre van der Toorn bij ons ingedeeld te zijn.... Hoop maar dat hij zijn vriend Koos Spee thuis laat morgen!

Lewie

8. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Uitzending nu bezig...

9. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Was het wat?

10. lewie

lewie Formula Junior

Apr 13, 2007
    524
    Netherlands
    Full Name:
    lewie
    Uitzending vond ik een beetje kort, maar het was wel goed om te zien wat voor andere aktiviteiten er waren voor de kinderen. Als je de hele dag aan het rijden bent zie je natuurlijk niet wat er zich nog allemaal meer afspeeld op het park. Van de auto´s lieten ze alleen een shot zien van de parkeerplaats en een paar beelden van de Lamborghini Murcielago SV. Spectaculaire auto trouwens die SV; zit een speciale uitlaat op en dat ding huilt echt als een F1 auto. Ik reed een aantal keren achter hem en kon mijn eigen motor niet meer horen.....
    Er reden een stuk of 5 Ferrari's mee: Testarossa, 360's, 430 en een Maranello. 2 Lambo's, eerder genoemde SV en een Diablo, 3 Porsche's, een aantal Lotussen en een Nissan GT.
    Een hele mooie line up. De kinderen, ouders en bestuurders hebben zich weer prima vermaakt.
    Lewie

11. Paultje

Paultje Karting

Feb 14, 2010
    59
    Wateringen
  12. Paultje

Paultje Karting

Feb 14, 2010
    59
    Wateringen
  13. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Geweldig filmpje en geluid ;)

En dan die uitspraak: Wij hebben een Corsa :D

Precies hetzelfde rondje wat we 2 jaar geleden reden, met de zelfde snelheid (en ook dat wisselvallige weer) echter zonder begeleiding. Sterker er was die middag een flitser die we gelukkig hadden gezien en daarna gemeden...

14. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
  15. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda

16. lewie

lewie Formula Junior

Apr 13, 2007
    524
    Netherlands
    Full Name:
    lewie
    Leuk filmpje. Geeft een goede indruk van de dag. Tweede filmpje is helemaal geweldig.
    Lewie

Share This Page