Supercar Sunday 30 september Zandvoort | FerrariChat

Supercar Sunday 30 september Zandvoort

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 3alfa, Sep 23, 2018.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. 3alfa

    3alfa Karting

    Nov 22, 2011
    154
    Hoofddorp The Nether
    Full Name:
    Ger Bloem
    Hallo
    Zijn er nog belangstellenden in dit forum.
    Eventueel met elkaar afspreken ?

    FOCnl heeft een leuk arrangement. Zie nieuwsbrief.
     
  2. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Mijn zoon was met vrienden gaan kijken en vond het een bagger evenement met veel medelande petjes in te dure AMG's en smakeloze herriebakken met zwaai en kerstboomverlichting. De organisatie was ook weinig soeps met marshals die geen enkele vraag over waarheen/wanneer konden beantwoorden. Beter F1 op de bank kijken!
     
  3. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Oeps! o_O

    Heb eerst een rit gedaan, wat bandje getrapt bij Jeff in de schuur (met een triumph op de brug uit 1972) en toen heerlijk naar de bang gegumd om F1 te kijken.
     
  4. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,286
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Ik ben het eens met hem Menno, was er heel eventjes, slecht georganiseerd, parkeren alles door elkaar. Daarnaast gewoon 50,- aftikken voor helemaal niets. Veel schreeuwerige AMG Mercedessen en hele hordes Jumbo racewagen publiek die schijnbaar graag een heel evenement door hun telefoon willen volgen en thuis bekijken........mij zien ze er niet meer!
     
  5. 3alfa

    3alfa Karting

    Nov 22, 2011
    154
    Hoofddorp The Nether
    Full Name:
    Ger Bloem
    Beste Menno,

    Jammer dat je op deze manier reageert en omdat je het doet naar aanleiding van mijn vraag wie er naar toe ging en het in dat verband mogelijke FerrariOwnersClubNL arrangement, vind ik dat een reactie in dat licht moet plaatsvinden.

    Ten eerste was de entree en het parkeren op het paddock voor onze donateurs gratis en werd er voor de bestuurder en passagier een meer dan voorteffelijke lunch verzorgd.

    De organisatie kon beter, maar na enig doorvragen was eigenlijk alles naar tevredenheid.

    Verder was op het terrein en vooral op het parkeergedeelte een uniek aanbod van automobielen te aanschouwen, waaronder 2 LaFerrais een F40 maar ook klassieke Lambos alsook DeTomasos

    Het is inderdaad jammer dat het evenement ontsierd werd door een groot aantal steunzolen, maar vergeet ook niet dat sommige professionele handelaren een wansmaak vertoonden.

    Dus voor mij en ik denk met mij een aantal andere FOCnl donateurs was het toch een gezellig evenement dat onder de streep de moeite waard was. Die mening zou ook voor mij wellicht anders geweest zijn als ik niet met ons geliefde merk (onderwerp van dit forum) was gegaan en ook als daar een forse toegangsprijs voor berekend zou zijn.

    NB de formule 1 race was ook verre van enerverend.
     
    Melvok likes this.
  6. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Ger, excuus dat ik betreffende proza in deze draad plaatste. Voor mij was dit gewoon een supercar sunday draad....
     
  7. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    482

    Ik sluit me aan bij Ger.
    Het was niet echt een evenement waar ik nog een tweede keer voor warm zou lopen.
    Teveel rare kermis folie en lampjes.
    Maar degene met de juiste kaarten kwamen echt niets te kort!
     
    Melvok likes this.
  8. RJ!

    RJ! Karting

    Sep 3, 2014
    118
    Dordrecht
    Full Name:
    RJ van Hulst
    Ook ik ben (met de buurman) naar Zandvoort gegaan en moet zeggen dat ik toch hele bijzondere auto's voorbij heb zien komen. Leuk om te zien en nog beter om te horen! De VIP kaarten waren goed geregeld waarvoor dank en de lunch met groot scherm voor de F1 was ook prima. Misschien scheelt het dat mijn verwachtingen niet al te hoog waren maar ik heb er een paar leuke uurtjes doorgebracht in een heerlijk herfstzonnetje.
     

    Attached Files:

    furious360, Melvok and Timo Seefeld like this.
  9. Mr_Ferrari

    Mr_Ferrari Karting

    Jun 14, 2011
    234
    Haarlem, NL
    Full Name:
    Marcel van Haasteren
  10. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,128
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    DAAR ging het n.m.m. toch ook om Robin, daarvoor regelden we die VIP kaarten ook … wij ook een beetje fun … :)
     
  11. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Genoeg kleurtjes Marcel, thx voor het uppen
     
  12. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,286
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Ik denk dat er een enigzins overkill aan events aan het ontstaan is die door dezelfde organisator worden geregeld en overgoten met een vergelijkbaar sausje. Die hebben steeds dezelfde personen in hun mail lijsten staan om te benaderen. Ben bang dat het Italia Event in Haarlem niet veel beter of anders zal worden wat wel erg jammer is. Ik merk bij mezelf dat ik de goed3 klassieker events leuker en gevarieerder vind zoals bijv. Le mans Classic, Zoute Grandprix, Oldtimer Grandprix, Concours Antwerpen en Paleis het Loo enigzins.
    De rest kan mij eigenlijk steeds minder bekoren, misschien ben ik verzadigd of zo.........kan aan mij liggen hoor!
     
    Dino2400 likes this.
  13. Dino2400

    Dino2400 Formula 3
    Owner

    Feb 21, 2009
    1,297
    Zeker een dikke aanrader!! Dit weekeinde is het weer zover. Voor diegene met een klassieker-hart is de Zaterdag een must, op Zondag wordt de GT-rally gereden met absurd mooi spul. Meer info:

    https://www.zoutegrandprix.be/nl
     
  14. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,128
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Er is wel meer moois dit weekend Maarten, vlka bij voor jou; kan je zondag komen zien, kop koffie gegarandeerd :)
     
    Dino2400 likes this.

Share This Page